וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה שהצילה לה את העונה? הזעזוע המנצח של רובי קין במכבי ת"א

20.2.2024 / 6:05

ערן זהבי ודור פרץ לא היו השחקנים הכי חלשים בתקופה הגרועה של מכבי תל אביב, אבל הושבתם על הספסל מול נתניה הבהירה לכל השחקנים שיש מאמן חדש בקרית שלום. וגם: הערב הקסום של עידו שחר והשער המרגש של רוי רביבו. מאבק האליפות נפתח מחדש

עם הגב אל הקיר, במשחק שהיה אולי ההזדמנות האחרונה לחזור באמת למירוץ האליפות, רובי קין הופיע ונתן משמעות מחודשת למונח מאמן בקרית שלום.

יממה לפני ה-1:5 הגדול אמש (שני) על מכבי נתניה, היה חשוב למאמן מכבי תל אביב להרדים את כל מי שניסה לחרוש מזימות באשר לתכניותיו. במסיבת העיתונאים שלפני המשחק קין נצמד למנוחה שנתן לשחקנים, דיבר על החופשה שאמורה להחזיר אנרגיות והצהיר שהוא מצפה לראות רמה אחרת. קין שמר צמוד לחזה את ההחלטה שקיבל כנראה במהלך החופשה האישית שלו בשבוע שעבר בפריז, הוא הולך למהפכה בהרכב. הוא בחר לעשות שני שינויים מול שני המנהיגים של הקבוצה.

ברור שהמעמד של ערן זהבי שונה מזה של דור פרץ, אבל פרץ היה העונה לפרקים הטוב בין שחקני מכבי תל אביב. קין החליט שאם הוא מזעזע, אז עד הסוף. ההחלטה שלו לספסל את ערן זהבי ודור פרץ יחד הייתה החלטה אמיצה, החלטה של מאמן. זה כלל לא משנה אם זהבי ופרץ היו צריכים לרדת לספסל או אם הם השחקנים החלשים של התקופה הרעה במכבי תל אביב.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב לצד ערן זהבי. ברני ארדוב
"הרדים" את כולם - והלך למהפכה. קין לצד זהבי/ברני ארדוב

המסר היה צריך לעבור לכולם ומעכשיו אין יותר מצב של חוסר נעימות או פחד מהחלטות דרמטיות. קין קבע אמש בנתניה סטנדרט אחר במכבי תל אביב. זהבי קיבל את ההחלטה כמו מקצוען. גם אם לא אהב אותה, הוא עלה מהספסל ונתן דקות טובות עם בישול נהדר לעידו שחר. יתכן שיחזור להרכב כבר מול הפועל באר שבע, יתכן שלא, אבל כל עוד הוא יודע לקבל את זה מכבי תל אביב והוא רק ירוויחו.

גם קין עושה את צעדיו הראשונים כמאמן וכשם שלמד לא מעט מהעונה הזו, גם הוא היה צריך את המהלך הזה על מנת לצאת לדרך חדשה.

זה לא היה משחק גדול של מכבי תל אביב והתוצאה משקרת, אבל החמישייה הזו אמורה לבנות מסד של ביטחון לקראת ההמשך ובטח לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת. גיבור הערב היה עידו שחר עם מהלכים נהדרים. סחיטת פנדל, שער מפנדל, בישול נהדר לקניקובסקי ועוד שער אישי מהאסיסט של זהבי. אין מגיע יותר מאשר לעידו שחר שהתאמן והשקיע בלי לראות הרבה דקות וכשבאה ההזדמנות אמש, לקח אותה עם כל הלב.

עידו שחר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אין ראוי ממנו. עידו שחר/ברני ארדוב

רועי משפתי לקח לפחות שני כדורים של גול, רוי רביבו כבש כמו אבא בכדור נייח וכששיחק במחצית השנייה כמגן ימני הציג משחק שקול ואחראי. והיה גם מילסון שכבש סוף סוף גול, אושר דוידה שנכנס מצוין ואפילו אנריק סבוריט שהיה יציב, אבל השורה התחתונה היא שמכבי תל אביב הרוויחה אמש את רובי קין. זה שהתעקש על אותם שחקנים וזה שמיעט לעשות שינויים, הלך אתמול עד הסוף עם החלטות לא פופולריות ואולי הציל למכבי תל אביב את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully