וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה נזכרו במשחק של הפועל באר שבע: "הרגע בו צ'פרין נמחק"

הרוסים לא שכחו שסוליימאנוב לא הורשה להיכנס לפולין למשחק נגד לך פוזנן: "ברגע שנשיא אופ"א לא התערב, הוא גמר את הסיפור"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

בתקופה האחרונה, נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, עושה מאמצים לאפשר לנבחרות נוער רוסיות לחזור להתחרות במפעלים האירופיים. יחד עם זאת, ברוסיה יש כאלו שלא שוכחים לו ולפיפ"א את ההדחה מהמפעלים היבשתיים והעולמיים - והיה גם מי שנזכר במשחק של הפועל באר שבע נגד לך פוזנן באוקטובר 2022.

באר שבע יצאה אז למשחק חוץ בפוזנן במסגרת בית ג' בקונפרנס ליג, אבל שאפי סוליימאנוב הרוסי לא הורשה להיכנס לגבולות פולין ונשאר בישראל. הידיעה הזו הכתה גלים, בעיקר ברוסיה, ומסתבר שהזיכרון של המקרה הזה עדיין קיים.

כדורגלן העבר ייבגני לובצ'ב, שהעביר את מרבית הקריירה בספרטק מוסקבה ומשמש היום כפרשן, אמר בפאנל בטלוויזיה: "צ'פרין הודיע שהוא יעזוב את אופ"א בתום הקדנציה הנוכחית שלו. חבר'ה, אני אמרתי שהוא וג'אני איפנטינו (נשיא פיפ"א) גמרו את הסיפור שלהם אחרי פרשת סוליימאנוב".

לובצ'ב פירט: "אתם זוכרים את הסיפור הזה נכון? הפועל באר שבע יצאה למשחק חוץ נגד לך פוזנן והשלטונות בפולין לא נתנו לסוליימאנוב להיכנס כי הוא אזרח של המדינה שלנו. ברגע ששני הג'נטלמנים האלו לא התערבו, מבחינתי הם גמרו. לא אכפת לי מה צ'פרין עושה עכשיו בשביל נבחרות הנוער, זה לא פותר כלום".

שאפי סוליימאנוב הפועל באר שבע. דני מרון
משחק העונה באריס סלוניקי. סוליימאנוב/דני מרון

מאז הפלישה הרוסית לאוקראינה בפברואר 2022, נבחרות רוסיה הושעו מפעילות תחרותית כלל-עולמית ברוב ענפי הספורט ובכדורגל בפרט. נבחרת ישראל אגב, "זכתה": ההיעדרות של רוסיה החזקה מבית ב' (דרג ב') בליגת האומות אפשרה לאלון חזן ושחקניו לסיים במקום הראשון ולהעפיל לפלייאוף העלייה ליורו ולדרג א'.

סוליימאנוב סיים את דרכו בהפועל באר שבע בקיץ, חזר לקרסנודאר והושאל לאריס סלוניקי. העונה הוא כבש 4 שערים ובישל 4 נוספים ב-20 משחקים בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully