וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון: "זה יתרון, אבל מאכזב מאוד שנשחק מול אצטדיון ריק בגנט"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 18:11

בלם מכבי חיפה התראיין לתקשורת הבלגית, לקראת משחק הגומלין מול האקסית בפלייאוף הקונפרנס ליג (רביעי, 19:00, ספורט1): "זה מיוחד מאוד עבור קני סייף ועבורי, אבל התאכזבתי מאוד כששמעתי שלא יהיה קהל"

תקציר: מכבי חיפה - גנט 0:1/ספורט1

מכבי חיפה תתארח מחרתיים (רביעי, 19:00, ספורט1) אצל גנט במשחק הגומלין של פלייאוף הקונפרנס ליג, בניסיון לשמור על ה-0:1 מהמשחק הראשון כדי להעפיל לשמינית גמר המפעל.

רמי גרשון, שיפגוש פעם נוספת ביחד עם קני סייף את קבוצתו לשעבר, התראיין לתקשורת הבלגית לקראת הגומלין ואמר: "זה מיוחד מאוד עבור קני ועבורי. הוא היה כמו אח שלי באותה תקופה, ובינתיים גדלנו. חבל שנצטרך לשחק מול אצטדיון ריק, אמנם זה מהווה עבורנו יתרון, אבל עדיין מאוד התאכזבתי כששמעתי את החדשות".

גרשון הוסיף וסיפר: "מה הסיכויים שאתה יכול לשחק נגד האקסית שלך באירופה? זה נהדר שזכיתי לחוויה הזו, פגשתי מאמנים שלי לשעבר וגם חברים לקבוצה לשעבר. רגע השיא שלי במועדון היה האליפות, כמובן, זה היה אושר גדול".

מאמן גנט ואנהאזברוק עם רמי גרשון. GettyImages
שוב יפגוש את מאמנו לשעבר. גרשון עם ואנהאזברוק/GettyImages

הבלם שיחק בגנט מ-2014 ועד 2017, אז חתם במכבי חיפה. "העזיבה שלי היתה בלתי צפויה", אמר, "אבל בדיעבד ההצעה הגיעה בזמן הנכון. המשפחה שלי היתה זקוקה שלי, ובת הזוג שלי לא היתה יכולה לחיות איתי בבלגיה".

כזכור, הירוקים "אירחו" את גנט בהונגריה עם קהל, אולם הבלגים החליטו שמשחק הגומלין יתקיים ללא אוהדים מסיבות בטחוניות, על פי החלטה שקיבל ראש העיר שחושש מהפגנות וחרמות מצדם של פרו-פלסטיניים. לדבריו של ראש העיר, "בלתי אפשרי להבטיח את שלומם של הצופים". הוא טוען שקיבל התרעות מדאיגות על כוונה להטמין פצצה באצטדיון בזמן המשחק, ואמר ש"אנחנו בקשר עם גורמי ביטחון רבים בניסיון לאפשר למשחק להתקיים על אף כל הסכנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully