וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מספיק עם השטויות האלה!": לשדר נמאס מהחורים בגרביים של השחקנים

מגיש הטלוויזיה ריצ'רד קיז המסקר את הפרמיירליג נגד תופעת החורים בגרבי הכדורגלנים: "הספרדים הוציאו את זה מחוץ לחוק, הגיע הזמן שגם אנחנו". ומה הסיבה לתופעה?

תיקתקנו, 19.2/ספורט1

מספיק עם השטויות האלה של חורים בגרביים! - זה המסר שהעביר ריצ'רד קיז, מגיש הטלוויזיה שמוביל את סיקור הפרמיירליג עבור beIN Sports, בעודו קוטל את הטרנד של חלק מהכדורגלנים, שמקומם אוהדי כדורגל רבים. קיז צייץ את הדברים בטוויטר, עם תמונה של קשר צ'לסי קונור גלאגר במהלך התיקו 1:1 של הבלוז מול מנצ'סטר סיטי בשבת.

הכדורגלן האנגלי חתך כמה חורים בולטים בגרבי המשחק שלו. "די עם השטויות האלה", כתב המגיש בן ה-66, "אין צורך בזה. הספרדים הוציאו את זה מחוץ לחוק, למרות שבלינגהאם יוצא מזה בשלום. הגיע הזמן שנעשה את זה גם אנחנו".

גלאגר הוא ממש לא השחקן הראשון שחתך חורים בגרבי הכדורגל שלו, וכדורגלנים עושים את זה כבר כמה שנים. זה הגיע לתשומת לב לראשונה בשנת 2018 כאשר קייל ווקר ודני רוז נצפו כשהם עושים חורים קטנים בגרביים שלהם, ועוררו לא מעט סימני שאלה.

גרבי כדורגל. GettyImages
גם באנגליה יאסרו על גזירת הגרביים?/GettyImages

הרעיון שעומד מאחורי המגמה הוא להפחית את הלחץ על שרירי השוק, שלעתים קרובות מוגבלים על ידי הגרביים האטומים סביב הרגל. הטענה היא שהגבלה זו עלולה לגרום לקשיים בזרימת הדם, כמו גם בנשימה, בהתחשב בצורה של שרירי השחקנים.

שחקני פרמיירליג רבים עושים זאת, והדבר נראה מוזר לאוהדים רבים, לא הגיוני, ובעיקר לא אסתטי. ג'וד בלינגהאם כאמור נהג לחתוך חורים בגרביים שלו, אבל לה ליגה אסרה זאת, ושפטים אף דרשו משחקנים להחליף גרביים מכיוון שהחורים נחשבו ל"לא תואמים את קוד הלבוש הספורטיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully