וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפ.ס.וו "נזהרים מהמתפרצות של דורטמונד". מאלן יהיה כשיר בזמן?

מאמן איינדהובן שעמד על הקווים גם בגרמניה אישר לקראת שמינית גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00) שבקאיוקו עשוי לשוב לסגל. אקס מוליכת הליגה ההולנדית בספק

תיקתקנו, 19.2/ספורט1

צמד המשחקים של יום שלישי בשמינית גמר ליגת האלופות הוא אולי צמד המשחקים הצמוד ביותר, לפחות על הנייר. מלבד אינטר ואתלטיקו מדריד שייפגשו לקרב ענקיות, גם פ.ס.וו איינדהובן, שחווה עונה נהדרת הן במסגרת הליגה ההולנדית והן במסגרת האירופית, תארח את בורוסיה דורטמונד ששרדה את הבית הקשה ביותר יחד עם פריז סן ז'רמן, מילאן וניוקאסל, והשכילה לסיים במקום הראשון בדרך לשלב הנוקאאוט.

המארחת ההולנדית לא הייתה זקוקה רק לעונת הקריסה של אייאקס בהולנד, ועם 20 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-22 משחקים העונה בליגה, היא מוליכה בגאון את הטבלה כשהיא עם הפרש 10 נקודות על פני פיינורד השנייה ועם הפרש שערים מדהים כשהיא כובשת 70 וסופגת רק 10. גם באירופה פ.ס.וו רשמה הפסד ביתי בודד ב-11 המשחקים האחרונים שלה באצטדיון "פיליפס", אך נגד יריבות גרמניות המאזן שלה שלילי - 20 הפסדים, 7 תוצאות תיקו ורק 10 ניצחונות.

לוק דה יונג, שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Olaf Kraak / ANP / AFP, GettyImages
האיש של פ.ס.וו יוביל אותה לרבע הגמר? לוק דה יונג/GettyImages, Olaf Kraak / ANP / AFP

פטר בוס, מאמן איינדהובן שאימן בעבר את דורטמונד, סיפר לקראת המפגש הראשון: "עבר זמן מאז שהייתי בגרמניה. אני מתרכז במשחק מחר בלבד. אני מצפה לראות חלק מהשחקנים. לדורטמונד יש התקפות מתפרצות מסוכנות ושחקנים שיודעים לנצל זאת היטב". בוס אישר גם שכוכב הקבוצה, יוהאן בקאיוקו, שב להתאמן ו"בוודאות בדרך הנכונה לחזור לסגל".

מנגד, לאדין טרזיץ' יש כאב ראש התקפי עם הפציעות של קארים אדיימי, סבסטיאן האלר ודונייל מאלן שנמצא בספק למשחק הראשון על אדמת מולדתו מול האקסית. עם החיסורים הללו ואחרי ה-1:1 המאכזב אצל וולפסבורג שהשאיר את הצהובים-שחורים במקום הרביעי בטבלת הבונדסליגה הגרמנית, טרזיץ' יקווה להמשיך ברצף ללא ההפסדים בכל המסגרות, כשהאחרון היה בתחילת חודש דצמבר.

שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בלבד במסגרת רשמית, כשב-2002 דורטמונד ניצחה 1:3 בהולנד את פ.ס.וו בשלב הראשון של ליגת האלופות, ובמשחק השני שנערך אחרי 3 שבועות, השתיים נפרדו ב-1:1.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בורוסיה דורטמונד דונייל מאלן חוגג עם ניקלאס פולקרוג. Leon Kuegeler, GettyImages
אחד צפוי להיעדר, השני יכבוש במקומו? פולקרוג ומאלן/GettyImages, Leon Kuegeler

משחק גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בין פ.ס.וו איינדהובן לבורוסיה דורטמונד בגרמניה יתקיים ב-13.3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully