וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהיה תענוג לראות את סימאונה כיריב": אינזאגי וצ'ולו שוב נפגשים

החברים לשעבר שזכו עם לאציו בדאבל ההיסטורי ידריכו את אינטר ואתלטיקו מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00). מאמן הנראזורי פירגן: "היא קבוצה נהדרת, תמיד ידעתי שהוא יהיה מאמן נפלא". מוראטה בספק גדול

תיקתקנו, 19.2/ספורט1

בעונת 1999/2000 דייגו סימאונה וסימונה אינזאגי שיחקו יחד בלאציו וזכו בדאבל ההיסטורי של אחת הקבוצות המלהיבות שהיו באיטליה בתחילת המילניום הנוכחי. מחר (שלישי, 22:00) שני המאמנים יחפשו להשיג מקדמה חשובה לקראת הגומלין במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות בין אינטר לאתלטיקו מדריד.

סגנית אלופת אירופה הופתעה על ידי ריאל סוסיאדד עם תיקו במחזור הסיום של שלב הבתים וסיימה במקום השני, מה שסידר הגרלה קשה לשתי הקבוצות, אולי במפגש המסקרן ביותר בשלב שמינית גמר המפעל. קשה להכריז על פייבוריטית ברורה, אך עם שתי הגנות קשוחות, מאמנים שכבר הגיעו לגמר ליגת האלופות עם הקבוצות שלהם והעונה של כל אחת מהן בליגה, ניתן לומר שאינטר מגיעה עם יתרון מסוים, כשהיא בפסגת הליגה האיטלקית ועם 8 ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

לאוטרו מרטינס לצד מרכוס תוראם אינטר. GettyImages
החגיגה תמשיך באירופה? לאוטרו מרטינס/GettyImages

"זה יהיה תענוג לראות מחר את סימאונה שוב כיריב", סיפר אינזאגי לקראת האיחוד עם חברו לשעבר בלאציו. "הוא היה חבר נהדר לקבוצה ואני תמיד ידעתי שהוא יהיה גם מאמן נפלא. אנחנו שומרים על קשר. אתלטיקו היא קבוצה נהדרת ומשחקת ברמה הגבוהות כבר מספר שנים. אני צופה צמד משחקים קשה במיוחד". פרנצ'סקו אצ'רבי נמצא בספק אצל הנראזורי, בעוד חואן קואדראדו ייעדר בוודאות מהמפגש עם הקולצ'ונרוס.

אתלטיקו אמנם מגיעה לסן סירו אחרי ניצחון 0:5 משכנע על לאס פלמאס במסגרת הליגה, אך לפני כן רשמה הפסדים לסביליה ולאתלטיק בילבאו בחצי גמר גביע המלך וסיימה בתיקו עם ריאל מדריד. את שלב הבתים סיימה ללא ההפסד, בדיוק כמו אינטר, ולמרות שהיא תהיה ככל הנראה ללא אלברו מוראטה וגבריאל פאוליסטה, היתרון שלה מגיע מהפעם היחידה שהשתיים נפגשו באוגוסט 2010 במסגרת רשמית, כשהקבוצה של סימאונה ניצחה 0:2 את מוליכת הליגה האיטלקית, בזמנו אלופת אירופה, בסופר קאפ האירופי.

לצ'ולו סימאונה, שהיה מקושר לאימון אינטר במשך מספר שנים, זה יהיה איחוד נוסף מלבד זה עם אינזאגי, כשהוא ישוב לקהל הביתי בסן סירו שמאוד אוהב אותו על השנים בהם שיחק במועדון. במדי הנראזורי, הארגנטינאי הניף את גביע אופ"א בעונת 1997/98, ועדיין לא נסגרה הדלת עבורו לקאמבק עתידי יום אחד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
חוזר לסן סירו. דייגו סימאונה/GettyImages

משחק גומלין שמינית גמר ליגת האלופות בין אינטר לאתלטיקו מדריד באצטדיון המטרופוליטנו יתקיים ב-13.3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully