וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי: "השחקנים שלא הגיעו? צריך לדבר על מי שפה"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 12:23

נבחרת ישראל המריאה לפורטוגל לקראת פתיחת מוקדמות היורובאסקט, המאמן דרוך: "למדנו את מה שהיה בחלונות הקודמים". תומר גינת: "יש יותר משמעות להיות בנבחרת בתקופה כזו"

תקציר גמר הגביע האיטלקי בכדורסל: מילאנו - נאפולי 77:72/ספורט1

נבחרת ישראל יצאה היום (שני) לפורטוגל לקראת המשחק ביום חמישי שיפתח עבורה את קמפיין מוקדמות יורובאסקט 2025 באודיבלס, הממוקמת 20 דקות נסיעה ממרכז בירת פורטוגל, ליסבון. מלבד ישראל ופורטוגל ישחקו בבית א' של המוקדמות גם סלובניה ואוקראינה, כששלוש הראשונות בבית יעפילו לאליפות בקיץ 2025. ביום ראשון תפגוש ישראל בלובליאנה את סלובניה.

עשרה שחקנים בלבד יצאו מישראל לפורטוגל, כששלושה - ים מדר, נועם יעקב ויפתח זיו, יפגשו את הנבחרת בליסבון. תמיר בלאט שוחרר אתמול מהנבחרת בגלל פגיעה בגבו, ובצוות המקצועי הוחלט שלא להקפיץ אף שחקן במקומו. שאר שחקני הסגל: תומר גינת, בר טימור, נתנאל ארצי, רפי מנקו, רומן סורקין, רז אדם, עוז בלייזר, איתי שגב, יובל זוסמן ונמרוד לוי.

האימון הראשון בקמפיין ייערך רק אחרי ההגעה לפורטוגל, כשבנבחרת סימנו לעצמם יעד לצאת לפחות עם ניצחון אחד מהחלון הזה, ולהגיע בעמדה טובה יותר לקראת המשך המוקדמות בתקווה שיוכלו לארח בנובמבר את המשחקים בארץ. למרות שפורטוגל נחשבת לקבוצה החלשה בבית, בישראל נותנים לה הרבה כבוד, למדו אותה היטב, וחוששים מהאתלטיות שמאפיינת את המשחק הפורטוגלי לאורך השנים.

שחקני נבחרת ישראל תומר גינת, רומן סורקין. ברני ארדוב
שני שחקני מפתח בנבחרת. גינת וסורקין/ברני ארדוב

אריאל בית הלחמי אמר עם המראת הנבחרת לפורטוגל: "עשינו קצת עבודה ולמדנו מה שהיה בחלונות הקודמים ונהיה מוכנים. רוב השחקנים היו איתנו בקיץ. תומר ונמרוד עברו איתנו חלק מההכנה. השחקנים החדשים די מכירים אותי ובסוף נשחק כמו ששיחקנו בקיץ. נצטרך להיות מאוד מרוכזים ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות".

על השחקנים שלא הגיעו ועל כך שלא זומן מחליף לתמיר בלאט: "אלו שלא הגיעו הם פצועים ושוחררו על ידי רופא הנבחרת שלנו. אנחנו צריכים לדבר על השחקנים שפה. לא חושב שזה נכון שיהיו יותר מדי שחקנים בסגל. אני סומך על אלו שכן בסגל. השחקנים שרציתי הם פה".

על המאזן העגום מול פורטוגל: "מכיר את הסטטיסטיקה מולם. לא מדובר בנבחרת חלשה. אומנם השחקנים לא משחקים בליגות הבכירות, אבל יצא לנו לראות אותם בקיץ משחקים. זה לא משחק שאנחנו יכולים להקל בו ראש. הסגל שלנו אבל מספיק איכותי".

תומר גינת שחקנה של הפועל תל אביב אמר: "דווקא עכשיו בתקופה הזו להיות בנבחרת הזו מקבל תוספת של משמעות וחשיבות. יש לנו מטרה ברורה". על הסגל החזק יחסית: "יש לנו סגל חזק מאוד כדי לעמוד במטרות".

על נבחרת פורטוגל: "יש לנו שלושה ימים עד המשחק. נעשה את העבודה הכי טובה שאנחנו יכולים. אני פעם ראשונה משחק מולם ונקווה שזה יהיה מוצלח".

על הנוכחות של ישראלים בפורטוגל בתקופת המלחמה: "כולם מבינים את המצב באירופה וכמה אנטישמיות יש. אנחנו מגיעים לשם גאים ורוצים לתת נחת בימים האלו. מה שיהיה שם מבחינת אנטישמיות זה פחות עניין שלנו. נוסעים עם חולצה של דגל ישראל כדי לנצח את המשחקים שזה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully