וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל לא תיסגר: "משמעות אדירה לילדים"

בדיון בוועדת החינוך התרבות והספורט בכנסת, בהשתתפות טל ברודי, הוחלט שהתאחדות הספורט לבתי ספר לא תיסגר

דריבל עם טל ברודי, 3.10/צילום: מערכת וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

התאחדות הספורט לבתי ספר לא תיסגר, כך נקבע בדיון בוועדת החינוך התרבות והספורט בכנסת, בהשתתפות טל ברודי, מנכ"ל משרד הספורט כפיר כהן, מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר זיו ישראלי, מאמנים וספורטאים. הארגון, הפועל לקידום ספורט בקרב תלמידות ותלמידי ישראל לרבות פעילויות ספורט עבור ילדות וילדים עם צרכים מיוחדים מהמרכז ומהפריפריה. לפי הסיכום התקנה של ההתאחדות תעבור למשרד החינוך. בשנת 2024 תתוקצב כרכש ובשנת 2025 תתוקצב כרגיל בסכום של 9 מיליון ש"ח.

זיו ישראלי, מנכ"ל התאחדות הספורט לבתי הספר: "אני שמח להודיע לכרבע מליון תלמידות ותלמידיםלרבות אלו עם צרכים מיוחדים שהמועדונים הבית ספריים, פעילויות ספורט רבות וליגות התיכוניםהמפורסמות שלנו ימשיכו לפעול. המאבק הצליח. אני רוצה להודות לשר החינוך ולשר התרבות והספורטשהגיעו להסכמות למען תלמידות ותלמידי ישראל. אני רוצה להודות לח"כ סימון דוידסון על הובלת המאבקלמען ספורט לילדי וילדות ישראל, לגיא דגן המפמ"ר והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך ולכל המוריםוהמאמנים ותלמידי בתי הספר שנתנו לנו רוח גבית וחיזקו אותנו באמונה שאנחנו פועלים עבור נושא בעל חשיבות לאומית".

טל ברודי בוועדת הספורט בכנסת. יחצ,
טל ברודי בוועדת הספורט בכנסת/יחצ

ח"כ סימון דוידסון: "זה היה מאבק ארוך וקשה אבל אני שמח על הבשורה למען עתיד הילדים והנוער, בזכות התאחדות הספורט לבתי הספר מאות אלפי ילדים ימשיכו לעסוק בספורט. יש לזה משמעות אדירה לילדים, לחוסן הפיזי והנפשי שלהם, לעתידם ולעתיד המדינה. אני מודה לשר התרבות והספורט מיקי זוהרושר החינוך יואב קיש ולחברי ועדת חינוך על שיתוף הפעולה".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "מברך על שיתוף הפעולה עם שר החינוך יואב קיש על ההחלטה המשותפת לעזור לקדם את פעילות את התאחדות הספורט לבתי הספר במשרד החינוך. פעלתי ואמשיך לפעול לכך שכל ילד וילדה יממשו את הפוטנציאל שלהם בספורט".

  • עוד באותו נושא:
  • טל ברודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully