וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולא תאמינו כמה הוא ירוויח: מתי אמבפה חתם בריאל מדריד?

ב"מארקה" טוענים: המעבר הגדול של כוכב פ.ס.ז' למדריד כבר נסגר בינואר. הוא צפוי להרוויח "רק" 20 מיליון יורו נטו לעונה בבלאנקוס, אך יהיה המשתכר הבכיר ויקבל בונוסים על תארים והישגים

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

זה עדיין לא רשמי, אבל נראה שזו כבר הפכה להיות עובדה מוגמרת וקיליאן אמבפה, אולי השחקן הטוב בעולם, ישחק בעונה הבאה בריאל מדריד. ב"מארקה" מדווחים הבוקר שכוכב נבחרת צרפת ופריז סן ז'רמן כבר חתם על חוזה לחמש שנים וישחק לפחות עד קיץ 2029 בשורות הבלאנקוס.

על פי הדיווח הקשר הראשוני נוצר בינואר, אז אמבפה חתם על מעין "זיכרון דברים" עם ריאל מדריד ודרש במקביל מפריז סן ז'רמן לכבדו ולא לשלוח עוד הצעות לחידוש. אמבפה צפוי להרוויח בסביבות 20 מיליון יורו נטו לעונה ביאל מדריד ובנוסף יהיו לו בונוסים שמנים על שערים, תארים, פרס כדור הזהב וכדומה.

שחקן פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה, בועט פנדל. Franco Arland, GettyImages
בעונה הבאה בריאל מדריד. אמבפה/GettyImages, Franco Arland

מענק החתימה יהיה גם כן נמוך יותר, לא מעל 50 מיליון יורו. יש לציין שאמבפה הרוויח ויכול להרוויח בעתיד הרבה יותר בפריז סן ז'רמן, אך השחקן משוכנע שעצם המעבר לריאל יהפוך אותו לשחקן גדול יותר, כך שהפן הספורטיבי חשוב לו מהפן הכלכלי. בכל זאת, אמבפה צפוי להיות השחקן בעל השכר הגבוה ביותר בריאל מדריד כיאה לשחקן שבאופן לא רשמי נחשב לטוב בעולם.

אלא שעל פי הדיווחים במדריד שכרו לא יהיה גבוה בהרבה משכרם של שחקנים כמו טוני קרוס ולוקה מודריץ'. במהלך שתי העונות האחרונות אמבפה הרוויח בחוזהו החדש בפריז 32 מיליון יורו נטו לעונה ואם הוא היה חותם על חוזה חדש, היה יכול להרוויח גם הרבה יותר אך כאמור התגמש כדי לשחק בקבוצה בכירה יותר, שהתרגלה להיות כמעט כל שנה אלופת אירופה.

הצירוף של אמבפה לכוכבי על כמו ויניסיוס וג'וד בלינגהאם, תהפוך בעונה הבאה את ריאל מדריד לקבוצה מפחידה ואולי לקבוצה הראשונה אי פעם ששלושת כוכביה ירכיבו את הפודיום של כדור הזהב 2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully