וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמז לעתיד? לברון: "אני לייקר ומקווה שאמשיך להיות בלייקרס"

הכוכב הגדול של הליגה יוכל להפוך לשחקן חופשי בקיץ ושלח מסר למועדון שלו: "זה ארגון נהדר, אבל לא יודע אילו מדים אלבש בעתיד"

פרומו לכתבת מיקי ברקוביץ' חוגג 70/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

לפני פחות משבוע פורסם דיווח דרמטי ב-ESPN, לפיו גולדן סטייט ניסתה לצרף את לברון ג'יימס, לא פחות ולא יותר, בחלון הטריידים האחרון - אך ללא הועיל. לוס אנג'לס לייקרס לא הסכימה, גם קינג ג'יימס עצמו לא שש לעבור לווריירס, אולם הדיווח המרעיש אולי מעיד על פתח לאיחוד בין לברון וסטפן קרי בקיץ, אז יוכל להפוך ג'יימס שחקן חופשי אם ירצה בכך.

הלילה, רגע לפני שהפך לשיאן ההופעות באולסטאר, הכוכב בן ה-39 של הלייקרס סיפק התייחסות נדירה לעתידו והפתיע כשאמר: "אני לייקר ואני מאוד שמח להיות לייקר בשש השנים האחרונות. אני מקווה שזה יימשך ככה". אלא שלברון הותיר פתח למעבר כשהוסיף: "אין לי תשובה לגבי כמה זמן זה יימשך או באילו מדים זה יהיה. אני מקווה שזה יהיה עם הלייקרס. זה מועדון נהדר, אבל נראה".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Kevin C. Cox, GettyImages
יפרוש במדי הלייקרס? לברון/GettyImages, Kevin C. Cox

לברון הגיע לשבוע האולסטאר באיחור קל משום שהוא קיבל טיפול בקרסול השמאלי הכואב שלו. "אני מנסה לחזק את הקרסול כדי שארגיש בטוח שאני יכול לסיים חזק את השליש האחרון של העונה הסדירה", הוסיף לברון, "אני יכול לרוץ עם החבר'ה הצעירים, אבל צריך לתת לגוף שלי מנוחה. זו עוד הזדמנות לנוח. הדבר הכי חשוב עבורי זה הבריאות שלי".

לברון, שרשם משחק אולסטאר 20 בקריירה המופלאה שלו, שיחק באמת פחות מכל שחקני החמישייה במערב (14). הוא הספיק לקלוע 8 נקודות לפני שהוחלף וקיבל מנוחה ארוכה. לברון, שזכה כבר באליפות אחת עם הלייקרס, ינסה להוביל את הקבוצה שלו כמה שיותר רחוק העונה, אך הלייקרס כרגע נאבקים עם גולדן על המקום התשיעי ורחוקים שלושה וחצי משחקים מהמקום השישי שמקנה כרטיס כניסה ישיר לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully