וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לענאן: מכבי חיפה מאוכזבת, אך מחמיאה לחלאילי ומסמנת מטרה

19.2.2024 / 6:30

האלופה שמטה נקודות יקרות בדרבי, אבל היא כבר עם הפנים קדימה למפגש עם גנט ביום רביעי על הזכות להעפיל לשמינית גמר הקונפרנס ליג: "רוצים לפגוש קבוצה מהטופ בשלב הבא". וגם: הביקורת של דגו על חלאילי, ההתאוששות של רפאלוב והחזרה המתקרבת של קורנו

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

1. אכזבה גדולה במכבי חיפה אחרי התיקו 1:1 בדרבי אמש (ראשון). הירוקים ציפו להגיע למשחק הגומלין מול גנט ביום רביעי אחרי ניצחון, אך לא השכילו לגבור על היריבה העירונית ויוכלו הערב שוב להיות בשוויון נקודות עם מכבי תל אביב בפסגה, אם זו תנצח את מכבי נתניה (20:00, ספורט1).

בקבוצה מאוד התאכזבו מכך שלא "גמרו" את המשחק כבר בחצי השעה הראשונה. במכבי חיפה חשו שהפגינו עליונות מוחלטת בחצי השעה הראשונה, במהלכה היו יכולים לכבוש מספר שערים ולסגור סיפור בשלב מוקדם. עם זאת, בחיפה עודדו את ליאור רפאלוב שהחמיץ פנדל כבר בדקה ה-11 והחמיאו לקשר שהתאושש מהר מההחמצה והציג יכולת טובה.

"היינו צריכים להכריע את המשחק בהתחלה", קבע שחקן בקבוצה,"הגענו טוב למשחק, שלטנו לחלוטין והגענו למצבים. גם אחרי השוויון שלהם היו לנו מצבים כדי לנצח, אז זה מאכזב מאוד מבחינתנו". למרות תחושת ההחמצה, בחיפה הודו שבמחצית השנייה הקבוצה לא הציגה את רמתה הרגילה ושהתיקו שיקף. "לא הגיע לנו לנצח", אמר גורם אחר בקבוצה, "הפועל חיפה הגיעה ליותר מדי מצבים. צריך להסתכל קדימה ולקחת מהדרבי את הנקודה שתקדם אותנו במאבק האליפות".

קני סייף, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הירוקים עם הפנים לגנט אחרי האכזבה בדרבי/מאור אלקסלסי

2. למכבי חיפה אין יותר מדי זמן לשקוע בתיקו המאכזב, כי כבר ביום רביעי היא תתארח אצל גנט למשחק הגומלין על הזכות להעפיל לשמינית גמר הקונפרנס ליג, שישה ימים אחרי שניצחה 0:1 במשחק הביתי בהונגריה. במכבי חיפה מייחסים חשיבות גדולה למשחק והציבו את ההעפלה לשמינית כמטרה חשובה. "בשמינית אפשר לקבל קבוצות גדולות מהפרמיירליג, מצרפת או מאיטליה וכולנו רוצים לשחק במעמדים האלה מול קבוצות מהטופ", אמר שחקן בקבוצה.

במכבי חיפה מקווים לקבל בחזרה כבר ביום רביעי את פייר קורנו, שתוכנן להיכלל בסגל בדרבי, אבל בסופו של דבר הוחלט שהוא עדיין לא מוכן. במכבי חיפה לא ימהרו להחזירו אם הוא לא ירגיש כשיר במאת האחוזים, אך הסיכוי שישוב לסגל השבוע גבוה - בכל אופן אין כוונה להחזירו להרכב כבר בבלגיה. דגו צפוי לבצע מספר שינויים ב-11, אבל לא תהיה עוד מהפכה מול גנט. "לקחנו בחשבון שמדובר בשני משחקים קריטיים בארבעה ימים ולכן במשחק הראשון מול גנט ערכנו הרבה שינויים. מגיעים נחושים מאוד כדי להשלים את המשימה", סיפרו במועדון.

דניאל סונדגרן שספג אמש כרטיס צהוב על תפיסה בחולצה של יוספי במחצית השנייה, ייעדר נגד מ.ס. אשדוד במחזור הבא עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

עוד בוואלה!

דגו: "היינו חסרי סבלנות, חלאילי צריך להיות קצת יותר בוגר"

לכתבה המלאה
ענאן חלאילי, קשר מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"צריך לזכור שהוא צעיר". חלאילי/מאור אלקסלסי

3. בתקופה האחרונה השם של ענאן חלאילי הפך להיות שם שגור בפי כל חובב כדורגל ישראלי. השחקן הצעיר מחזיק בהצעת ענק מאוניון סן ז'ילואז הבלגית וההערכה היא שהסיכויים שיעבור אליה בתום העונה גבוהים, גם אם העסקה עדיין לא נסגרה. אמש אחרי הדרבי, דגו ביקר את חלאילי כשאמר: "אמרתי לו שהוא צריך להיות קצת יותר בוגר". במכבי חיפה הסבירו שדגו התייחס למצבים שבהם השחקן חיפש את השער במקום לסדר מצבים קלים לחבריו, בייחוד כאשר יכול היה להשאיר את פרנזי פיירו במצב כיבוש ודאי ולא עשה זאת.

למרות הביקורת, בחיפה ציינו לטובה את חלאילי והחמיאו לו על הבישול לגדי קינדה וגם על מניעת שער ודאי. "הוא הציל אתמול גול, גם אם היו כמה החלטות לא טובות. הוא לא מפסיק לעבוד והוא עושה תפקיד קשה בצורה שלא חלמנו עליה", אמר גורם במועדון, "הוא צנוע תמיד ועובד קשה, צריך לזכור שהוא צעיר מאוד ויש החלטות שמגיעות עם הניסיון", הוסיף אחד מחבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully