וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "היינו חסרי סבלנות, חלאילי צריך להיות קצת יותר בוגר"

מאמן מכבי חיפה התייחס ל-1:1 בדרבי: "הטיסות הן לא תירוץ. אם מישהו עייף, שיגיד והוא לא ישחק. חלאילי צריך לפרגן, דווקא כשכל המדינה מסתכלת עליו". רוני לוי: "הגענו למספיק מצבים כדי להבקיע יותר משער אחד, שיחקנו ללא רגשי נחיתות"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

לוח המשחקים הצפוף של מכבי חיפה גבה מחיר מהירוקים, שהערב (ראשון) כשלו במשימה לנצח באחד המשחקים החשובים ביותר מבחינת המועדון - הדרבי החיפאי. שלושה ימים אחרי גנט ושלושה ימים לפני הגומלין בבלגיה בפלייאוף הקונפרנס ליג, האלופה נפרדה רק ב-1:1 מול היריבה העירונית, שקוטעת רצף של שמונה הפסדים בדרבי.

תומר יוספי קבע חלוקת נקודות אחרי שערו הראשון של גדי קינדה בליגה, כשעוד קודם לכן ליאור רפאלוב החמיץ פנדל שהוא עוד עלול להתחרט עליו. בעקבות התוצאה מכבי תל אביב תוכל להיצמד לאלופה אם תנצח את מכבי נתניה, בעוד רוני לוי רחוק שמונה נקודות מהפסגה כשהפלייאוף העליון כבר מעבר לפינה.

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מעידה בדרבי. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו אמר בסיום: "ברבע השעה הראשונה היינו סבלניים, עשינו כמה פעולות טובות וגם אחרי החמצת הפנדל המשכנו כך והבקענו. אחרי זה היינו חסרי סבלנות. יש את המשחקים האלה, לא הגיע לנו לנצח. אמרתי לענאן חלאילי שהוא צריך להיות קצת יותר בוגר, היינו יכולים לסגור את המשחק. ידענו שהפועל חיפה קבוצה טובה שיוצאת למעברים קטלניים, לדעתי היא הכי טובה בזה בליגה. בחצי השני עלינו פחות טוב, כשהם השוו המשחק הלך לכיוון שגם הם היו יכולים להבקיע".

על קבלת ההחלטות של חלאילי הוסיף דגו: "יש סיטואציות עם ילדים שלפעמים במקום ללת להם בראש צריך להסביר להם מה לתקן. אמרתי לו שכדי להשתדרג הוא צריך יותר לפרגן, דווקא כשכל המדינה מסתכלת עליו. הוא ילמד מזה".

ההסבר לתיקו: "לא יודע אם זה עייפות, היו פה כמה שחקנים שלא פתחו מול גנט. בסופו של דבר השחקנים רוצים לתת 200 אחוז, יש אולי השפעה של הטיסות. באנו בגישה טובה ונכנסנו מדהים למשחק, אבל מדקה 50 טיפה ירדנו. עשינו חילופים שהתבקשו והם לא השפיעו יותר מדי. יש גם ימים כאלה".

לקראת הגומלין מול גנט ברביעי: "מחר אנחנו טסים, זה לו"ז מטורף. המשחק מול גנט מאוד חשוב לי ולמועדון, חייבים לעלות לשמינית הגמר. יש יריבה חזקה ופיזית, אבל זה אפשרי. יש סגל רחב ואני מאמין בכולם, עשינו הרבה שינויים במשחק הראשון מול גנט. צריכים להשתמש בכולם, זה לא רק המשחקים, אלה גם הטיסות והנסיעות. זה לא פשוט, אבל אלה לא תירוצים. מי שעייף שיגיד והוא לא ישחק, מי שעל המגרש צריך לתת 200 אחוז".

גדי קינדה הוסיף: "כבשנו בפתיחה כמו שרצינו, היו לנו דקות טובות מאוד וציפינו ורצינו לנצח, אבל זה לא יצא. הפועל חיפה יצרה גם כן מצבים והייתה מאוד מסוכנת, אז אנחנו ננסה בהזדמנות אחרת. אני שמח על השער הראשון בליגה ומקווה שיהיו עוד המון שערים. יש פה חבר'ה טובים שגרמו לי להרגיש בבית מהרגע הראשון ואני שמח שאני חוזר לכושר ולקצב שלי, עוד לא מרגיש שאני במאת האחוזים. אין תירוצים, גם עם כל העומס אנחנו צריכים לתת בכל משחק את מה שאנחנו יכולים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
רצף ההפסדים בדרבי נקטע. רוני לוי/מאור אלקסלסי

מן העבר השני רוני לוי סיכם את הדרבי מהצד האדום: "הייתה הופעה טובה שלנו, החבר'ה שיחקו ללא רגשי נחיתות ועם המון ביטחון כמו שציפיתי. גם עמדנו טוב מבחינה טקטית ובכל מה שקשור להנעת כדור בהתקפה מצאנו פתרונות כל הזמן, ידענו לייצר 2 על 1 במקומות שבהם הם היו חשופים והגענו למספיק מצבים כדי להבקיע יותר משער אחד. אני מרוצה, מגיעה מילה טובה לשחקנים וגם לאוהדים שדחפו אותנו. אני גאה מבחינת הגישה, הגענו למשחק חוץ נגד אלופת המדינה שעושה קמפיין נהדר באירופה ואני חושב שהיינו שווים. היו לנו כמה החמצות מטורפות, יש ימים כמו היום שזה לא הסתדר, אבל לפחות חזרנו למשחק".

עוד אמר המאמן: "אסור לנו שיקרה לנו שוב מה שקרה נגד הפועל ירושלים, אבל אחרי המשחק היום אפשר להיות אופטימיים. עברנו כברת דרך מתחילת העונה והיום הקבוצה יותר מגובשת. בהתקפה הצלחנו לחשוף אותם וזה הכניס אותנו למשחק טוב מאוד. מכבי חיפה תמיד מתחילה חזק מאוד ומכריעה משחקים בהתחלה, זה דבר שחששנו ממנו ולא הצלחנו למנוע מהם להבקיע, אבל עשיתי שינוי כדי לייצר יתרון בקו ואלחמיד היה על הקו מול חלאילי כי לכל אחד צריך לשים לב אצלם. לא נצא בהצהרות אחרי משחק אחד, אנחנו רוצים לשמור על יכולת טובה לאורך זמן וכך גם יגיעו התוצאות".

כובש השער תומר יוספי הוסיף: "קשה לשמוח מתוצאת תיקו, גם אם זו תוצאה טובה עבורנו במשחק בית של מכבי חיפה, כי היינו יכולים לנצח. זו חוויה מאוד מרגשת להבקיע במשחק מרכזי מול 30 אלף צופים ואני שמח שעשיתי את זה ומקווה להמשיך בדרך הזו. בסופו של דבר יצאנו עם נקודה ואנחנו מסתכלים קדימה. מה היעד שלי? אין לי יעד, אני מסתכל ממשחק למשחק, מצפה מעצמי ועובד קשה כדי לתרום לקבוצה. שמח שזה בא לידי ביטוי במספרים שלי".

על התספורת: "עשיתי את המספר 134 למען החטופים ואני מקדיש את זה לרומי גונן שחטופה בעזה. בצד השני יש לי מגן דוד ואני מתפלל שכל החטופים יחזרו ושהמלחמה תיגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully