וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצרורות: מכת פציעות בליברפול, דיוגו ז'וטה ייעדר כחודשיים

הפורטוגלי יהיה כשיר ליורו לפי דיווח ב"רקורד", אבל לא יעמוד לרשות קלופ בשבועות הבאים, כולל בגמר גביע הליגה ונגד מנצ'סטר סיטי. גם נונייס וסלאח ייעדרו נגד לוטון ביום רביעי?

תקציר: ברנטפורד - ליברפול 4:1/ספורט1

ליברפול מגיעה לישורת האחרונה והמכרעת כאשר היא במקום הראשון בפרמיירליג, כבר הבטיחה את מקומה בגמר גביע הליגה שייערך ביום ראשון הקרוב נגד צ'לסי וגם בגביע האנגלי היא תפגוש בשבוע הבא את סאות'המפטון בשמינית הגמר, אבל דווקא כשנראה היה שיורגן קלופ יזכה בקרוב מאוד ליהנות מסגל מלא אחרי תקופה ארוכה, נחתו על הקבוצה מספר מכות בזו אחר זו והכל תוך מספר ימים.

טיאגו אלקנטרה רק חזר מפציעה ארוכה ושוב נפצע ובמשחק האחרון לא התלבש, טרנט אלכסנדר ארנולד ודומיניק סובוסלאי גם כן צפויים להיעדר לפחות בתקופה הקרובה, השוער אליסון נפצע באימון ביום שישי ולא ברור עדיין כמה זמן ייעדר ובניצחון המוחץ 1:4 על ברנטפורד בשבת הצטרפו לרשימת הפצועים דרווין נונייס, קרטייס ג'ונס, מוחמד סלאח שרק חזר מפציעה אחרי חודש בחוץ ובעיקר דיוגו ז'וטה, שמתברר כי ייעדר כחודשיים.

דיוגו ז'וטה ליברפול. GettyImages
יהיה כשיר ליורו, אבל ייעדר עד אפריל לפי הדיווח. ז'וטה/GettyImages

נונייס שכבש בשבת את השער הראשון במשחק הוחלף במחצית כדי לשמור עליו אחרי שהתלונן על רגישות בשריר, חילוף שכנראה לא היה מתבצע אילו במהלך המחצית הראשונה כבר היו מפנים את מקומם קרטיס ג'ונס ודיוגו ז'וטה בגלל פציעות. ג'ונס עשוי לחזור לגמר מול צ'לסי בראשון, אך לפי "רקורד" הפורטוגלי, ז'וטה אמנם "ניצל מפציעה חמורה שבגללה ייעדר מהיורו", אבל צפוי להיעדרות של כחודשיים.

באשר לסלאח, שעלה לשחק עוד לפני סיומה של המחצית הראשונה אחרי כחודש בחוץ, הכוכב המצרי במקור תוכנן לשחק רק 20-30 דקות כדי להחזירו לעניינים, אך נאלץ לשחק קרוב לשעה כולל תוספות הזמן ובסיום התלונן גם כן על כאבים. לכן, ביום רביעי כאשר ליברפול תארח את לוטון הקטנה (21:30, ספורט2) ובמחשבה לקראת גמר גביע הליגה ביום ראשון ויתר המשחקים שמחכים לקבוצה ובראשם משחק הבית נגד מנצ'סטר סיטי ב-10.3, ייתכן שקלופ יצטרך להחליף לפחות חצי הרכב עוד יומיים.

המשחק אמנם ייערך בעוד למעלה מ-48 שעות נכון לכתיבת שורות אלה, אבל לפי הדיווחים באנגליה ובהמשך לפרסום בפורטוגל על פציעת ז'וטה, לפחות מהמשחק הקרוב ייעדרו אליסון, אלכסנדר ארנולד, סובוסלאי, טיאגו, ג'ונס, ז'וטה וכן בייצ'טיץ' שפצוע תקופה ארוכה. על הספסל עשויים לשבת סלאח ונונייס, שלא יסכנו אותם שלא לצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully