וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורבנקו ספגה בוז בקטאר: "שמחה לייצג את המדינה בזמנים קשים"

השחיינית התראיינה רגע אחרי ההישג ההיסטורי בדוחא, הקהל המקומי ששמע אותה ברמקולים הגיב בבוז צורם: "להיות עם דגל ישראל שווה המון"

מחוץ לקווים, 18.2/עריכה: זיו שטיינר

השחיינית אנסטסיה גורבנקו עשתה היסטוריה הערב (ראשון) על אדמת קטאר, כאשר זכתה במדליית כסף באליפות העולם ורשמה את ההישג הגדול ביותר של השחייה הישראלית אי פעם. גורבנקו בת ה-20 הובילה כמעט לכל אורך המשחה ובסיומו קבעה שיא ישראלי חדש עם 4:37.36 דקות, שהספיק למקום השני היוקרתי ב-400 מטר מעורב אישי ולמדליית כסף היסטורית.

כאשר גורבנקו התראיינה באולם, שניות ספורות לאחר ההישג ההיסטורי, הקהל באולם בדוחא ששמע אותה ברמקולים הגיב בבוז צורם. "אני מאוד שמחה להיות כאן, לייצג את המדינה בזמנים קשים. להיות עם דגל ישראל שווה המון", אמרה גורבנקו שהתמודדה היטב עם הסיטואציה חרף הבוז מהקהל המקומי.

לאחר מכן אמרה לתקשורת הזרה: "לא התכוונתי להחמיץ את הפודיום רק בגלל כמה ילדים קטנים שעושים מה שהם רוצים. זה לא השפיע עליי. עברתי שבוע ארוך כאן, ציפיתי מעצמי ליותר".

על התחרויות במדינות ערביות: "בסופו של יום, גם ישראל היא חלק מהמזרח התיכון. אני מקווה שיום אחד נוכל לעשות שלום עם כולם. יש לי קרובים גם באוקראינה, גם זה קשה, אבל אין משהו שאני יכולה לעשות. אני עושה את הכי טוב שלי בבריכה כדי לתמוך במדינה שלי ובמשפחה שלי".

אנסטסיה גורבנקו, שחיינית ישראלית אחרי מדליית כסף היסטורית בקטאר באליפות העולם. GettyImages
עשתה היסטוריה בקטאר. גורבנקו/GettyImages
אנסטסיה גורבנקו, שחיינית ישראלית אחרי מדליית כסף היסטורית באליפות העולם בקטאר. רויטרס
גורבנקו הנרגשת עם המדליה על הפודיום/רויטרס

מהוועד האולימפי בישראל נמסר: "כולנו צפינו בנשימה עצורה באנטסיה גרובנקו ברגע הסטורי על אדמת קטאר, מבססת מעמדה כשחיינית צמרת עולמית מגוונת באליפות חשובה וסמלית עם דגל ישראל ונציגה שלנו על הפודיום. המאמץ המשותף להביא את משלחת השחיה הישראלית לקטאר חשובה ומשמעותית עם ההצלחה הגדולה של אנסטסיה, 2 כרטיסים למשחקים האולימפיים של מתן רודיטי ודואט השחיה האומנותית ודגל ישראל שמתנופף אל על בבית קטאר בימים כל כך קשים ומורכבים לעם ישראל. אנחנו גאים בשחיינים וספורטאי מקצועות המים שלנו ומודים לכל מי שעשה במלאכה מאחורי הקלעים ויש רבים וטובים. עם ישראל חי".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך: "הישג מדהים לישראל עם מדליית כסף מרשימה במיוחד לאנסטסיה גורבנקו האלופה שכולל שיא ישראלי חדש ומרגש בענף השחייה. ובתגובה לקריאות הבוז באולם - הראינו שעם ישראל חי וגאה בהישגים שלו. אף אחד לעולם לא ייקח לנו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully