וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תתארח בהונגריה למשחק ידידות: "עדות לקשר האמיץ"

18.2.2024 / 18:26

החבורה של חזן הוזמנה להתארח בבודפשט ב-8 ביוני וההתאחדות נענתה בחיוב: "הלוואי שזה יהיה משחק הכנה עבור שתי הנבחרות לקראת יורו 2024"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.2/ספורט1

נבחרת ישראל עדיין מאמינה ביכולתה להעפיל ליורו 2024, בעוד חודש היא תקווה להשלים את המשימה בהצלחה כשתפגוש תחילה את איסלנד, אבל בכל מקרה, גם אם אלון חזן ושחקניו יעפילו לראשונה בתולדות המדינה לאליפות אירופה או שלא, משחק ידידות נקבע מול הונגריה לחודש יוני.

נבחרת ישראל אירחה בהונגריה את משחקיה האחרונים במוקדמות היורו וגם משחק הידידות ב-8.6 יהיה מול הונגריה וייערך בבודפשט, הודות להתאחדות ההונגרית ששוב עמדה לצד ישראל והציעה לקיים משחק בין הנבחרות.

דומיניק סובוסלאי, שחקן נבחרת הונגריה חוגג. רויטרס
נפגוש אותו ביוני בבודפשט. סובוסלאי/רויטרס

מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, ניב גולדשטיין אמר על כך: "ההזמנה של ההתאחדות ההונגרית לקיום משחק ידידות בין הנבחרות נעתה בחיוב לאחר אישור הצוות המקצועי בראשות המנהל המקצועי יוסי בניון. זאת עדות נוספת לקשר האמיץ בין ההתאחדויות והמדינות, שבא לידי ביטוי בהתגייסות של הונגריה לסייע לנו בקיום משחקי נבחרות הגברים והנשים בארצם בתקופה בה לא מתאפשר לנו לארח בארץ בשל מצב הלחימה. הלוואי שעבור שתי הנבחרות יהיה מדובר במשחק ידידות לפני השתתפותן ביורו 2024"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully