וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיקו "החייה את הליגה". אנצ'לוטי: "יש משחקים שצריך לא להפסיד"

מאמן ריאל מדריד הביט בחצי הכוס המלאה אחרי ה-1:1 מול ראיו. קרבחאל וקמאבינגה ייעדרו מול סביליה ורודיגר עשוי לשוב, שבחים לחוסלו: "הוא קילר, המחיר שלו מצחיק ביחס לתרומה"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.2/ספורט1

האם מירוץ האליפות בליגה הספרדית נפתח מחדש? לפי כלי התקשורת המובילים במדינה, ה-1:1 של ריאל מדריד היום (ראשון) מול ראיו וייקאנו "החייה את הליגה". הבלאנקוס מובילים בשש נקודות על ג'ירונה שתתארח מחר אצל אתלטיק בילבאו החמישית, וברצלונה השלישית רחוקה שמונה נקודות מהפסגה.

ראול דה תומאס השווה בפנדל בדקה ה-27 אחרי שחוסלו כבש ראשון בדקה השלישית כך שלריאל היה מספיק זמן להכריע את ההתמודדות, אך היא לא הייתה מסוכנת ותכליתית. בנוסף על כך דני קרבחאל הורחק בתוספת הזמן ויחד עם אדוארדו קמאבינגה (צהובים) יחמיץ את המחזור הבא מול סביליה, שיהיה הביקור הראשון של סרחיו ראמוס בברנבאו מאז שעזב. הבשורה הטובה היא שאנטוניו רודיגר עשוי לחזור מפציעה, כך שלקרלו אנצ'לוטי יהיו שני בלמים כשירים.

"התוצאה לא משמחת אותנו, אבל אנחנו במצב טוב. יש משחקים שצריך לנצח ומשחקים שצריך לא להפסיד", סיכם המאמן אנצ'לוטי, "לפעמים יש תוצאות תיקו שמכאיבות קצת, אבל בסוף הן יכולות להוות צעד חשוב לעבר הזכייה באליפות. הדבר הכי חשוב הוא שנלחמנו עד הסוף". המאמן נשאל גם על שני הצהובים שספג קרבחאל בתוספת הזמן, כולל מכה לפניו של קיקה, ולא התלונן: "ההופעה של השופט הייתה טובה היום".

חוסלו, שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
עושה את שלו. חוסלו/רויטרס

מי שזכה למחמאות בתקשורת הספרדית הוא חוסלו, שממשיך להצטיין כחלוץ הטבעי היחיד בסגל של אנצ'לוטי. החלוץ שיחגוג בעוד כחודש 34 חזר הקיץ למועדון נעוריו אחרי 11 שנים, כשהבלאנקוס שילמו חצי מיליון יורו דמי השאלה לאספניול. ריאל תוכל להוסיף מיליון יורו וחצי בתום העונה, ובכך להפוך את ההעברה לקבועה.

"בפעם הקודמת שהוא פתח זה היה נגד חטאפה והוא הבקיע צמד, היום הוא חזר להרכב ושוב כבש, הוא קילר", כתבו ב"אס", "אלברו מוראטה היה הספרדי האחרון שבמדי ריאל הגיע ל-20 שערים בעונה, וחוסלו בדרך לשם עם 14 שערים עד כה. המחיר ששולם עליו מצחיק ביחס לתרומה שלו". גם אנדריי לונין שוב זכה למילים חמות: "הוא השוער הבכיר של אנצ'לוטי, אין יותר ספק בכך, והוא לא מפסיק להוכיח שזה מגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully