וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי הכין שער עצמי, ניימיכן חילצה 2:2 מול אייאקס בדקה ה-95

המושאל ממכבי חיפה מסר כדור רוחב שנכנס (61) מרגלו של האטו בן ה-17, ניימיכן השוותה שוב באמסטרדם עמוק בתוך תוספת הזמן. לאסה שונה קבע שיא ליגה

תקציר ה-2:2 של אייאקס מול ניימיכן וצ'ארון שרי/ספורט1

צ'ארון שרי ממשיך להרשים בליגה ההולנדית. הקשר המושאל מניימיכן למכבי חיפה הכין היום (ראשון) את השער העצמי שסידר לקבוצתו שוויון ראשון באמסטרדם מול אייאקס, בדרך ל-2:2 דרמטי בתוך תוספת הזמן.

בריאן ברובי העניק לאייאקס יתרון בדקה השביעית, כאשר שרי היה אחראי על הפן היצירתי של קבוצתו ובדקה ה-61 כדור רוחב שלו מצד שמאל אחרי סיבוב יפה ברחבה, הפך לשער עצמי של יורל האטו בן ה-17. המחליף הפורטוגלי קרלוס פורבס חשב שהשאיר את הנקודות בבית עם שער בדקה ה-79, אך בדקה ה-95 כדור רוחב מצד ימין מצא את רובר גונסאלס שחילץ נקודה עבור ניימיכן.

אייאקס נמלטה מהמקום האחרון ועלתה עד לחמישי מאז המינוי של ג'ון ואנט סחיפ ועוזרו מייקל ולקאניס (שעזב את הפועל תל אביב לטובת תפקיד העוזר), אבל בשלושת משחקי הליגה האחרונים לא ניצחה, גם בקונפרנס ליג כמעט הפסידה עם 2:2 מול בודו גלימט בדקה ה-97 ופספסה כעת הזדמנות להיות מרחק שש נקודות בלבד מטוונטה הניצבת במקום השלישי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. ניימיכן שביעית עם 30 נקודות ותקווה להיות בפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג.

צ'ארון שרי שחקן ניימיכן מאחורי בריאן ברובי שחקן אייאקס. ANP, GettyImages
משפיע גם מול הגדולות. צ'ארון שרי/GettyImages, ANP

שרי בן ה-35 הבקיע כזכור בשני משחקיו הראשונים במדי ניימיכן מאז עזב את ישראל. בשבוע שעבר לא תרם מספרים בהפסד 2:0 לר.ק.ס ואלבייק וכעת שוב השלים 90 דקות והוסיף מסירה שהובילה לשער עצמי, שבמקומות מסוימות תיחשב לו כבישול. אגב, את השער היחיד שלו בתשעה מפגשים מול אייאקס כבש באמסטרדם, ב-1:1 של דן האח בפברואר 2013.

לאסה שונה הדני, חברו לקבוצה של שרי, נכנס כמחליף מול האקסית והפך לזר עם הכי הרבה הופעות בתולדות הליגה ההולנדית - 434.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully