וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הגומלין מול מכבי חיפה: גנט ניצחה, 12 דקות לגנדלמן

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 22:06

יריבת הירוקים בקונפרנס ליג גברה 0:2 על אופן וחגגה ניצחון ראשון ב-2024. בן אז'ובל ולידור כהן כבשו, אך קבוצתם התאילנדית הפסידה

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.2/ספורט1

אחרי ההפסד למכבי חיפה בהונגריה ולפני שתארח את הגומלין ללא קהל ביום רביעי, גנט התאוששה הערב (ראשון) עם ניצחון ראשון ב-2024: 0:2 בחוץ על אופן. עומרי גנדלמן נכנס כמחליף בדקה ה-78, אחרי שיון סוק הונג הקוריאני (12) ומאטיס סמואז (60) הרגיעו את היין ואנהאזברוק שנשמע מיואש בעקבות המשחקים האחרונים. כזכור, גנט השיגה נקודה אחת מתוך 15 בליגה מאז מכירת שלושת הכוכבים, ובנוסף הודחה מהגביע והפסידה כאמור לירוקים במשחק הראשון מבין שניים בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג.

* בן אז'ובל כבש היום (ראשון) שער בכורה בליגה התאילנדית, אך לא הצליח להושיע את קבוצתו טראט מהפסד 4:3 למוליכת הטבלה בוריראם במסגרת המחזור ה-18. החלוץ מצא את הרשת בדקה ה-34 והשווה ל-2:2, חברו הישראלי לידור כהן מצא את הרשת גם כן עם שער מצמק (85), אך זה לא הספיק עבור המדורגת 15 בטבלה. כהן השלים 90 דקות, אז'ובל הוחלף בדקה ה-87. החלוץ רשם אשתקד תשע הופעות ואפס שערים במסגרת הליגה התאילנדית, והעונה מצא את הרשת במשחקו השלישי בטראט, אליה הצטרף בחודש שעבר. כהן, לעומתו, חגג שער שישי העונה בכל המסגרות.

* עומר אצילי שיחק 17 דקות כמחליף והיה מעורב בהתקפה שהובילה לשער הניצחון של מתיאס פלאסיוס בדקה ה-86, בניצחון הביתי 0:1 על אל וואחדה שהעניק כרטיס לרבע גמר גביע הנשיאים באיחוד האמירויות.

* בוריס קליימן ספג לראשונה מאז עבר לחאניה, אבל זה לא מנע מקבוצתו לנצח 1:4 בבית את חיוטאס ולהתייצב במקום השני במחוז הדרומי של הליגה השנייה ביוון. הפער מהמוליכה קליתאה נותר על שש נקודות, לאחר שזו ניצלה הרחקה בדקה ה-81 של אור זהבי, בלמה הישראלי של יוניקוס, והפכה ל-1:2 שתי דקות לאחר מכן.

לידור כהן, טראט. טראט, אתר רשמי
שער שישי העונה בכל המסגרות. לידור כהן/אתר רשמי, טראט

* דוד קלטינס פתח בהרכב סט. ג'ונסטון במשחק מול ריינג'רס במסגרת המחזור ה-26 בליגה הסקוטית, ספג צהוב בדקה ה-35, הוחלף עם פתיחת המחצית השנייה וראה את קבוצתו חוטפת 3:0 מקבוצת הפאר, שדילגה מעל סלטיק לפסגת הטבלה. קלטינס וחבריו מדורגים במקום העשירי, מרחק חמש נקודות מרוס קאונטי שמתח לקו האדום (לה משחק חסר).

* רועי קהת פתח בהרכב סומגיאט והשלים 90 דקות, קבוצתו סיימה ב-0:0 עם טוראן במסגרת המחזור ה-23 באזרבייג'ן.

* יגאל בקר ישב על הספסל בהפסדה של זקאקיו 2:1 בבית לקרמיוטיסה בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully