וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנית דיגיטל מאמצת את קבוצת הכדורגל לנערות של כפר קאסם לשנה נוספת

אימוץ הקבוצה מכפר קאסם לשנה נוספת מאפשר את המשך פעילותה, כולל בין היתר הדפסה דיגיטלית של המדים החדשים עבור השחקניות הצעירות

קבוצת הנערות בכפר קאסם עם מדי קורנית דיגיטל. יחצ,
קבוצת הנערות בכפר קאסם עם מדי קורנית דיגיטל/יחצ

חברת קורנית דיגיטל (Kornit Digital), מובילה עולמית בתחום אופנה דיגיטלית וטכנולוגיות ייצור, פותחת את הלב גם השנה לטובת קבוצת הכדורגל לנערות בכיתה ו' של כפר קאסם, במסגרת מיזם "בועטות" של עמותת שער שוויון, המקדם העצמה של נערות דרך משחק הכדורגל.

קורנית מודיעה על המשך אימוץ הקבוצה מכפר קאסם לשנה נוספת, מה שיאפשר את פעילותה של קבוצת הכדורגל. מעבר לתמיכה הכספית, קורנית הדפיסה באופן דיגיטלי מדים חדשים לשחקניות, ועובדי החברה ממשיכים ללוות את השחקניות ומגיעים לעודד אותן במשחקים. עובדי קורנית גם יתנדבו יחד עם שחקניות הקבוצה במסגרת "יום מעשים טובים" ובהמשך יעבירו להן סדנאות העשרה.

שיתוף הפעולה של קורנית עם מיזם "בועטות" החל לפני ארבע שנים כאשר קורנית החלה ללוות קבוצת נערות מבית ספר "אפק" בראש העין ובשנתיים האחרונות מלווה גם את קבוצת הנערות מכפר קאסם.
אמאל סרסור, מנהלת בית הספר בכפר קאסם שבו לומדות הנערות, מספרת על שיתוף הפעולה: "לאחר שנה ראשונה מוצלחת, שבה פועלת בכפר קאסם קבוצת כדורגל לבנות, אנחנו נרגשים להמשיך בזכות התמיכה הנהדרת של החברים בקורנית דיגיטל במסגרת מיזם 'בועטות'. משחק הכדורגל תורם רבות להתקדמות של בנות הכיתה, הן בגיבוש החברתי, והן בעבודת הצוות ובהקשבה. הערך המוסף שהתוכנית מביאה, חוץ מהפעילות הגופנית, הוא ההשפעה החיובית החוצה, על שאר בית הספר, בכך שיש קבוצת כדורגל לבנות".

אילת אורין גודארד, סמנכ"לית משאבי אנוש, קורנית דיגיטל: "אנו גאים על השותפות ארוכת השנים של קורנית דיגיטל עם פרויקט הדגל החשוב 'בועטות' של עמותת 'שער שוויון'. פעילות זו שמה דגש על שוויון מגדרי, צמצום פערים חברתיים והעצמה נשית. כפי שנעשה בשנתיים האחרונות, אנו שמחים על המשך שיתוף הפעולה עם קבוצת כדורגלניות מכפר קאסם השכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully