וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקטורי 54 משיקה נעל חדשה של PUMA

הנעל מדגם FOREVER RUN מגיעה העונה בצבעים חדשים ובעיצוב עדכני. לצדה מושקים שני דגמים חדשים - דגם FAST R והדגם המתקדם NITRO FASTROID. כל הדגמים כוללים טכנולוגיה חדשנית מסוג NITRO™ הבולמת זעזועים ומחזירה אנרגיה, ובכך ממקסמת את היכולות והביצועים

PUMA  (ForeverRun  Nitro) ב-749 שקל, להשיג בחנויות הדגל של פומה ואתר פקטורי 54. יחצ,
PUMA (ForeverRun Nitro) ב-749 שקל, להשיג בחנויות הדגל של פומה ואתר פקטורי 54/יחצ

נעל הריצה של פומה מדגם FOREVER RUN עולה העונה שלב בכל הנוגע ליציבות ולתמיכה האינסופית שהיא מעניקה לרגל, לצד תחושת נוחות חסרת פשרות. זוהי נעל יומיומית מומלצת, והודות לטכנולוגיה המוטמעת בה, היא מתאימה לרצים המקצועיים וגם לחובבים, ומשפרת את הביצועים. המראה החדש של הנעל כולל מסר עיצובי עם הכיתוב NITRO על גבי הסוליה.

הנעל החדשנית מדגם FAST R מבוססת גם היא על טכנולוגיית NITRO ובכך משפרת את המהירות ומותאמת למגוון סוגי ריצות, ממרחקים קצרים ועד למרתונים. חלקה העליון קל משקל וחלקה התחתון מרופד באופן המעניק נוחות מקסימלית, באמצעות סוליית קצף שמחזירה אנרגיה ובולמת זעזועים.

הנעל מדגם הריצה המתקדם NITRO FASTROID בנויה באופן בו היא מתאימה את עצמה לכל מתאמנ/ת לפי הלחץ שמופעל עליה, וכך בולמת זעזועים. העיצוב מתבסס על רעיון של OVERTECH המגדיר מחדש את המקסימליות. על גבי הסוליה מתנוסס הכיתוב NITRO. הדגם מיועד עבור ספורטאים מקצוענים המעוניינים לשפר את היכולות. החלק העליון של הנעל קל משקל ומהונדס עם טכנולוגיית ULTRAWEAVE המסייעת לנידוף זיעה ולשמירה על הגפה יבשה, ולהענקת תחושה של גרב אלסטית לנוחות מרבית.

טווח מחירים:

  • FOREVER RUN ב-749.90 שקל
  • FAST R - ב-1,090-1,190 שקל
  • NITRO FASTROID ב-1,590 שקל
  • נעלי הריצה זמינות לרכישה בחנויות הדגל של PUMA, בנמל תל אביב, בקניון רמת אביב ובאתר FACTORY54.CO.IL
  • עוד באותו נושא:
  • פומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully