וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלקושצ'נקו על מכבי תל אביב: "אנחנו לא נופלים מהם בשום עמדה"

18.2.2024 / 12:16

מכבי נתניה מלאה בביטחון לקראת המשחק מול סגנית המוליכה (שני, 20:00, ספורט1). גם גיא צרפתי רוצה רק ניצחון: "אין יום אחר או צ'אנס אחר"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

גם אחרי שלושה הפסדים רצופים, מכבי נתניה מגיעה מלאה בביטחון למשחק מחר (שני, 20:00, ספורט1) נגד מכבי תל אביב. המסר שהעבירו המאמן גיא צרפתי והקשר מקסים פלקושצ'נקו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק חד וברור: רק ניצחון בא בחשבון.

"המשחק מחר מאוד חשוב. אני מנתק את כל מה שהיה עד עכשיו. מחר זה משחק מפתח, בבית שלנו ועם התמיכה והסגל שיש פה, צריך לנצח. אם נגיע נחושים ונשחק בצורה נכונה, אני בטוח שננצח. מבחינתנו אין יום אחר ואין הזדמנות אחרת לקחת 3 נקודות", אמר צרפתי.

"לא נכון מבחינתנו להסתכל על הפלייאוף העליון, מה שחשוב זה להתרכז במשחק מחר. סימנו את המשחק הזה במרקר גדול, ואנחנו רוצים להגיע למשחק בלי מחשבות על העתיד. בכל משחק נגד מועדון גדול יש קסם ופיקנטריה, אבל אני מאוד רוצה שננצח את המשחק", אמר המאמן.

גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בטוח בעצמו. גיא צרפתי/ברני ארדוב

על המצטרף הטרי איברהים טנקו: "מדובר בשחקן מאוד חזק ומאוד מהיר שמאוד רצה להגיע לכאן. היכולות שלו מאוד מתאימות לליגה ואני מקווה שהוא יביא את זה לידי ביטוי. אני מאמין שהוא ישולב מחר, לא יודע אם בהרכב או מהספסל, אבל אני מקווה שהוא ייתן לנו דקות".

בתחילת דבריו במסיבת העיתונאים אמר צרפתי: "אני רוצה להתחיל את דבריי עם דאגה עמוקה לכל החטופים שלנו, אני מקווה מאוד שהם יחזרו הביתה שלמים ובריאים, כמובן שאני מדבר בשמי, בשם הצוות המקצועי, השחקנים, הנהלת המועדון והקהל הרחב של מכבי נתניה. דאגתם של תושבי הצפון והדרום שמפונים ולא נמצאים בבתים שלהם ושהמצב ייפתר כמה שיותר מהר וכאות תודה והערכה גם לחללים שלנו ולמשפחות שלהם ולחיילים שנמצאים בחזית ובעורף ובכל מקום. אתם אלה שמאפשרים לנו לחיות את היומיום ולנהל את השגרה הזאת".

מקסים פלקושצ'נקו הוסיף: "אני מאמין מאוד בקבוצה שלנו ובטוח שאפשר לנצח. גם נגד באר שבע שיחקנו טוב אבל הכדור פשוט לא נכנס. נקווה שהפעם זה יהיה אחרת. גם בהפסדים האחרונים היינו יותר טובים והחמצנו. אנחנו לא נופלים ממכבי תל אביב בשום עמדה. נבוא להסתכל עליהם בעיניים ולשחק את הכדורגל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully