וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילך בר דוד מונתה לסמנכ"לית שיווק ותקשורת של מכבי תנועה עולמית והמכביה ה-22

במסגרת תפקידה היא תוביל ותנהל את הפעילות השיווקית לקראת המכביה ה-22 שתתקיים ביולי 2025

לילך בר דוד. לילך אוזן,
לילך בר דוד/לילך אוזן

לילך בר דוד מונתה בימים אלו לסמנכ"לית שיווק ותקשורת שיווקית של מכבי תנועה עולמית. במסגרת תפקידה היא תוביל ותנהל את הפעילות השיווקית לקראת המכביה ה-22 שתתקיים ביולי 2025.

לילך בוגרת MBA במנהל עסקים במכללה האקדמית קריית אונו ו-BA במנהל עסקים במכללה למנהל - מומחית לשיווק ומיתוג עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים בתפקידים בכירים בחברות ארגונים ומותגים בינלאומיים ביניהם: חוגלה קימברלי, טמפו, היינקן, בקרדי בריזר, פרסום גיתם/BBDO, ועמותות- "בסיס לאמנות ותרבות".

בשנתיים האחרונות הייתה בעלת חברת LBD המתמחה בניהול פרויקטים שיווקיים וייעוץ שיווקי לארגונים ועמותות שבין לקוחותיה - GONG IL, תדיראן, סטודיו C החדש ושותפה מייסדת ב"קבוצת אדלר בעבודה" המתמחה באימוני מנהלים.

במסגרת תפקידה כסמנכ"לית שיווק ותקשורת של מכבי תנועה עולמית, תרכז לילך את פעילות השיווק של העמותה, מוזיאון הספורט היהודי ותקים ותנהל את אגף השיווק שיכלול את כל הפעילות השיווק והתקשורת השיווקית, לקידום המכביה ה-22 בישראל ובעולם.

רואי הסינג מנכ"ל המכביה: "לילך מביאה למכביה ניסיון רב בתחום השיווק ולפניה אתגר גדול להשתתף ביצירת אירוע לאומי - היסטורי ומשמעותי ביותר בארץ ובעולם במיוחד אחרי אירועי ה-7 לאוקטובר".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully