וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כיף": הערב הגדול של שחר עמיר הגיע בתזמון מושלם

18.2.2024 / 9:41

הגארד ניצל את הוואקום שנוצר בסגל של הפועל חולון, וקבע שיאי קריירה חדשים (16 נקודות, 4 מ-5 לשלוש) בניצחון המרשים 90:98 על הפועל תל אביב. "המשכתי לעבוד ולהתמיד גם ברגעים הפחות טובים"

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

אולי זה יהיה מוגזם לומר שהפועל חולון התייצבה אמש (שבת) בכוננות ספיגה למשחק הביתי מול הפועל תל אביב, אבל היא בוודאי לא הגיעה אליו במצב אידיאלי - כשהיא חסרה את סי.ג'יי האריס, ג'סטין סמית' ושון דאוסון. לסגולים נותרו רק שמונה שחקני רוטציה, ולקראת הסיום הם איבדו גם את דרו קרופורד, ובכל זאת הצליחו לנצח 90:98 באחד מערבי השיא של העונה בהיכל טוטו.

קווין הרווי, שהגיע לחולוניה במהלך בזק מרשים מיד לאחר פציעתו של סמית', סופר כבר שלוש הופעות בליגת העל עם ממוצעים מפלצתיים של 21.3 נקודות, 50% לשלוש ו-6.6 ריבאונדים; אתמול, למעשה, זה היה בסך הכל עוד יום במשרד עבורו - משום שהוא קלע 21, פגע ב-4 מ-8 מעבר לקשת וקטף 8 כדורים חוזרים.

הרווי נעזר ב-20 נקודות מדיאונדרה ברנס, שחיבר 19 בארבעת המשחקים הקודמים, אבל האיש שיזכור היטב את המשחק וגם ייזכר ממנו הוא שחר עמיר.

שחקן הפועל חולון, שחר עמיר. אודי ציטיאט
משחק שכבר מתויק בספרים האישיים שלו. שחר עמיר חוגג מול האקסית/אודי ציטיאט

עמיר, שגדל באקדמיה של הפועל תל אביב והחל את הקריירה שלו בליגת העל במדים האדומים לפני שש שנים, המחיש את כל הקלישאות לגבי שחקנים שמופיעים מול האקסית. זו עונתו השנייה בחולון, ולמרות שהתחושה מסביב היא שאינו מקבל הזדמנות מספקת, בחסות הסגל החסר הוא נכנס אמש כבר באמצע הרבע הראשון. מעבר לכישורים ההגנתיים, ניפק הגארד ערב התקפי שלא נראה ממנו עד כה:

* לראשונה בליגה, הוא הגיע לדאבל פיגרס - ואף הכפיל את שיא הקריירה שלו משמונה ל-16 נקודות. 

* לראשונה, הוא ירה יותר משתי שלשות במשחק אחד, ולא עצר עד שהגיע ל-4 מ-5. לשם השוואה, אשתקד בחולון הוא קלע ארבע שלשות לאורך העונה כולה.

* 21 הדקות שלו הישוו שיא עונתי, והנתונים היבשים מספרים רק חלק מהסיפור: עמיר קלע מחצית מנקודותיו ברבע הרביעי, והיה גורם מרכזי בהבטחת הניצחון.

"כיף", סיכם גיבור הערב במילה אחת, ומיד עבר לפרט. "ידעתי שמשחק כזה יגיע, כיף שזה הגיע במשחק גדול כזה וניצחנו. אנחנו יכולים להסתכל לכל קבוצה בלבן של העיניים. רצינו את המשחק הזה יותר, ועם הכנה נכונה של הצוות המקצועי עשינו עבודה מצוינת.

"אני אופטימי כל הזמן, זה האופי שלי. גם ברגעים פחות טובים, והיו הרבה כאלה, המשכתי לעבוד ולהתמיד. הצוות עטף כמו שצריך ועזר, וזה היה רק עניין של זמן. אני שמח שזה הגיע. אנחנו לא אף פעם לא ממעיטים בערכנו. אנחנו יכולים להגיע לפלייאוף מעמדה מצוינת, ומאמינים בזה בכל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully