וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות מעורבות בריינה, שרוצה "להפוך את העונה מטובה למצוינת"

18.2.2024 / 10:34

במועדון קיוו להבטיח כמעט סופית את הפלייאוף העליון, אך היו מרוצים מעוד נקודה שנאספה. מימר: "לא רוצים לפספס את זה". אזולאי בספק גדול גם להפועל פ"ת

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה 0:0/ספורט1

בבני ריינה קיבלו בתחושות מעורבות את ה-0:0 עם הפועל הפועל תל אביב אמש (שבת) בבלומפילד. מצד אחד קיוו בריינה לצאת עם מלוא שלוש הנקודות ובכך להבטיח כמעט סופית את המקום בפלייאוף העליון, אך מצד שני הקבוצה לקחה נקודה נוספת והיא עדיין, נכון להיום ועד משחקה של מכבי נתניה, בטווח של שלוש נקודות מהמקום השביעי. לצד הרצון העז להשתלב בטופ 6, במועדון מדגישים את חשיבות צבירת הנקודות בשלב הזה, גם למקרה שבו הקבוצה תנשור לפלייאוף התחתון, ובמקרה כזה לא תסתבך במאבקי התחתית.

"כל נקודה שנצבור תעזור לנו", אמר בסיום המאמן שרון מימר. "כרגע אנחנו שומרים על המקום החמישי בכוח ואנחנו נמצאים בו המון זמן. אמרתי לשחקנים שאין בכדורגל צדק ומה מגיע או לא מגיע, אבל אם נגיע לפלייאוף העליון, זה בזכות ולא בחסד, כי היינו שם כל העונה, אז אנחנו לא רוצים לפספס את זה. נדחוף את עצמנו עוד ארבעה משחקים למקסימום, כדי לעשות את העונה הזאת מטובה למצוינת".

בריינה הביעו שביעות רצון מהעובדה שהקבוצה שמרה על רשת נקייה, אחרי שהיה חשש מסוים שהיריבה תנסה להיות התקפית יותר מול הקהל הביתי ובמשחקו השני של יוסי אבוקסיס, אולם האורחת ידעה לנטרל את הסכנות. מצד שני הורגשה אכזבה מסוימת ממשחק ההתקפה של הקבוצה, שהפעם לא בא לידי ביטוי ושחקני החלק הקדמי לא הצליחו למצוא את הרשת של אמיליוס זובאס.

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
"כל נקודה שנצבור תעזור לנו". מימר/קובי אליהו

במועדון יבחנו השבוע את מצב פציעתו של החלוץ שלומי אזולאי, שסובל ממתיחה במפשעה ונכון לעכשיו הוא בספק גדול גם למשחק הקרוב נגד הפועל פתח תקוה ביום שני הבא. לחלוץ יש עוד זמן להתאושש, ובריינה ינסו להכשירו בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully