וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים והפועל חיפה סיכמו את תנאי העברתו של איתי מושקוביץ

18.2.2024 / 10:22

אחרי שנמרוד לוי הוחתם, מחזיקת גביע המדינה עומדת לצרף גם את הרכז. היא צפויה לשלם כ-30 אלף דולר תמורת שחרורו, כדי להעמיק את הסגל הישראלי ולהרחיב את רוטציית הגארדים

תקציר חצי גמר גביע ספרדי: ריאל מדריד - ולנסיה 76:95/ספורט1

הפועל ירושלים תחזור מפגרת הנבחרות בסגל ישראלי שונה באופן מהותי מזה שהציגה עד כה העונה. אחרי ההודעה אמש (שבת) על החתמתו של נמרוד לוי לשלוש שנים וחצי, האדומים עומדים בפני השלמת מהלך נוסף לצירוף איתי מושקוביץ.

מחזיקת גביע המדינה הגיעה לסיכום עם הפועל חיפה על תנאי העברתו של הרכז, וצפויה לשלם כ-30 אלף דולר תמורת השחרור. מושקוביץ הגיע לכרמל בקיץ החולף וחתם לשנתיים, לאחר שדחה הצעה מירושלים. כעת, לאור העיכוב בחזרתו של נועם דוברת הפצוע, החליטו בבירה להתניע מחדש את המהלך להבאתו.

דוברת נפצע באופן חמור בברכו לפני שנה וחודשיים, ועבר ניתוחים במהלך התקופה, אך לאורך הדרך סבל מנסיגות בהליך השיקום שלו. ההערכה הראשונית, שלפיה היה אמור לחזור בתוך כשנה, לא התממשה - ועדיין אין לוח זמנים ברור לשובו למגרשים.

לאור זאת, ירושלים נותרה קצרה בסגל הישראלי וחשופה בעמדת הרכז: ספידי סמית' הוא היחיד בסגל שמסוגל לנהל את ההתקפה לאורך זמן, ברינטון למאר אינו פליימייקר - וגם ניסיונות ללכת עם יובל זוסמן בעמדה לא היו מוצלחים במיוחד.

איתי מושקוביץ, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
עוד חיזוק לסגל הירושלמי? מושקוביץ'/מאור אלקסלסי

מושקוביץ (23, 1.92) לא פתח את העונה בגלל פציעה, והספיק להופיע עד כה בארבעה משחקים בלבד. הוא תרם שש נקודות ו-1.3 אסיסטים ב-13.5 דקות, וירה שלוש שלשות בניצחון על ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully