וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי היציאה מטורקיה: נמרוד לוי חתם בהפועל ירושלים עד 2027

17.2.2024 / 22:04

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפורוורד שביקש לעזוב את סמסונספור חוזר לבירה לשלוש שנים וחצי. המטרה הבאה: להנחית את איתי מושקוביץ מהפועל חיפה

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

ההפסד אתמול (שישי) למכבי תל אביב חשף והמחיש כמה פגיע הסגל הישראלי של הפועל ירושלים, והשינוי הראשון כבר כאן. האדומים הודיעו על החתמתו של נמרוד לוי לשלוש שנים וחצי, ומקווים להשלים בקרוב את עסקת הבאתו של איתי מושקוביץ מהפועל חיפה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, לוי ביקש לעזוב את קבוצתו הטורקית סמסונספור, בשל המצב המורכב לחיות במדינה כישראלי, ומיד זכה לעניין בירושלים. גם הפועל תל אביב רצתה את לוי, אבל הפור נפל בעקבות פגישה שקיים עם ראשי המועדון הירושלמי, מתן אדלסון, גל מקל ויונתן אלון, מיד עם הגעתו לישראל.

לוי, שהעמיד העונה ממוצעים של 12.1 נקודות ו-5.6 ריבאונדים, חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה שבה כבר שיחק ב-2020. "אני שמח לחזור לארץ ולהפועל, מועדון שהשאיפות והמטרות שלו הן הכי גבוהות שרק אפשר, ולשם בדיוק אני מכוון להגיע יחד עם הקבוצה", אמר הפורוורד, שייצא עם נבחרת ישראל ביום שני לצמד המשחקים מול פורטוגל וסלובניה במוקדמות יורובאסקט 2025.

שחקן הפועל ירושלים נמרוד לוי. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
חיזוק משמעותי לסגל הישראלי. נמרוד לוי/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

המאמן איליאס קאנדזוריס הוסיף: "אחת המטרות העיקריות שלנו היא להחתים את הישראלים הטובים ביותר, ואין ספק שנמרוד הוא אחד מהם. הוא בשיאו מבחינת היכולת ומבחינה מנטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully