וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר יישאר לבד? נמרוד לוי צפוי לעזוב את סמסונספור

הפורוורד הישראלי (2.08, 28) שרשם העונה 12.2 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בנועלת הטבלה בטורקיה נמצא במגעים לסיום ההתקשרות, כשהמטרה היא להישאר באירופה. אילת ניסתה לצרפו לאחרונה, גם הפועל תל אביב והפועל ירושלים מועמדות

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

פורוורד נבחרת ישראל נמרוד לוי צפוי לעזוב בקרוב את קבוצתו הטורקית סמסונספור באופן רשמי. לוואלה! ספורט נודע שלקראת חלון הנבחרת בשבוע הבא חזר לוי לישראל בימים האחרונים, כשהוא נמצא במגעים עם הטורקים לסיים את ההתקשרות בשל הסיטואציה הלא פשוטה בה נמצא בתקופה האחרונה עם המצב הבטחוני.

נמרוד לוי באימון סמסונספור. סמסונספור, אתר רשמי, אתר רשמי
בינתיים הוא בארץ. נמרוד לוי/אתר רשמי, סמסונספור, אתר רשמי

התקווה של לוי היא למצוא קבוצה אחרת באירופה כבר בתקופה הקרובה, כשלאורך החודשיים האחרונים מספר קבוצות התעניינו באפשרות לצרף אותו, גם בזכות הדרכון השבדי בו מחזיק. מי שעוד ניסתה לצרף את השחקן בשבועות האחרונים הייתה הפועל אילת, נועלת הטבלה בליגת העל, ואף הגישה ללוי הצעה כספית מרשימה, אך השחקן מעדיף להישאר באירופה. מספר קבוצות נוספות נחשבות למועמדות לקלוט אותו, ביניהן הפועל ירושלים והפועל תל אביב.

לוי (28, 2.08) הוא אחד השחקנים המובילים בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות, כשעד לעונה האחרונה הצטיין במשך שנתיים במדי הפועל גליל עליון ואף נבחר למצטייני העונה. בקיץ הצליח לממש את רצונו לצאת לאירופה וחתם בסמסונספור אך הקבוצה לא הצליחה מקצועית ומדורגת אחרונה בטורקיה עם שלושה ניצחונות בלבד מ-20 משחקים. לוי מנגד רושם עונה מקצועית טובה עם 12.2 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק. משחקו הטוב ביותר היה נגד טופאש בורסה בחודש שעבר כשקלע 24 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים, בניצחון האחרון של סמסונספור.

  • עוד באותו נושא:
  • נמרוד לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully