וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון שמחזיר אותנו לחיים": השינויים שעוררו את הפועל חדרה

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 13:08

במועדון החמיאו לסילבס, ארבעת הזרים שהצטרפו בחלון ינואר ייצבו את המערכת ושחררו גם את מדמון. למרות זאת, בקבוצה יודעים: "אף אחד לא מתבלבל - כולנו מבינים את מצבנו"

תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל חדרה 2:0/ספורט1

הפועל חדרה רשמה אמש (שבת) ניצחון גדול של 0:2 בקרב התחתית החשוב נגד הפועל פתח תקוה. הקבוצה אמנם עדיין מתחת לקו האדום, אך בעקבות התוצאות אמש מ.ס. אשדוד מקדימה אותה בהפרש שערים בלבד, בית"ר ירושלים המדורגת 11 רחוקה ממנה נקודה אחת ואילו הפועל תל אביב והפועל ירושלים המדורגות 10 ו-9 רחוקות שתי נקודות בלבד. "זה ניצחון שמחזיר אותנו לחיים, אבל מצד שני, אף אחד פה לא מתבלבל וכולנו מבינים את מצבנו", אמרו בחדרה.

לראשונה העונה הצליחה חדרה לחבר שני נצחונות ליגה רצופים ובקבוצה אומרים שהשינוי שנעשה הן בעמדת המאמן והן בסגל השחקנים, מתחיל לבוא לידי ביטוי. חיים סילבס קיבל מחמאות רבות על איך שהקבוצה נראית במשחקים האחרונים, כולל בהפסד נגד בני ריינה לפני שלושה מחזורים - משחק שהסתיים בהפסד. אמש החליט המאמן לוותר על מערך שלושת הבלמים והעדיף מערך והרכב התקפיים יותר, שהשתלמו לו בסיום.

שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
סילבס שינה מערך, וזה השתלם לו. חדרה חוגגת/שלומי גבאי

בחדרה מרוצים מאוד מהשינויים שנעשו בסגל השחקנים בחלון בינואר, ובעיקר מצירופם של ארבעת הזרים החדשים. המגן יוסיפ טומאשביץ' והבלם ממאדו אמבוג' הצליחו לייצב את החלק האחורי והקבוצה לא ספגה בשני המשחקים האחרונים, כאשר מהצד השני ג'יימס אדניי וגודסווי דוניו תרמו שערים חשובים שהביאו את הינצחון. שילובם של השניים האחרונים ב-11 הוריד המון לחץ גם מאלעד מדמון, שמרגיש חופשי וכעת התחושה היא שחדרה לא תלויה רק בו, כפי שהיה בחלקים גדולים של העונה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully