וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה מפנטזים על פלייאוף עליון: "34 נקודות יספיקו"

המשחק הטוב בטרנר פתח את התיאבון: "נעשה כל מאמץ כדי לסיים בשישייה הראשונה". מאור לוי סחט מחמאות, קוז'וך שיבח את שהר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה ממשיכה בתקופה הטובה שלה ואמש (שבת) סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 במשחק חוץ קשה נגד הפועל באר שבע. המלאבסים חזק בתמונת הפלייאוף העליון, כשהם מדורגים במקום השביעי במרחק שתי נקודות בלבד מבני סכנין שבמקום השישי.

פתח תקוה הצליחה לקטוע רצף של 10 ניצחונות רצופים של המארחת, אבל התחושות בקרב הצוות המקצועי והשחקנים היו של אכזבה על כך שהקבוצה לא יצאה עם שלוש נקודות מטרנר, אחרי משחק טקטי ומסודר.

מתוך ארבעת המשחקים שעוד נותרו לקבוצה, שלושה מהם יערכו באצטדיון הביתי והם המפתח מבחינת אנשי המועדון בקרב על מקום בשישייה הראשונה. המלאבסים יארחו את הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים ויתארחו אצל הפועל פתח תקוה בדרבי. בתווך תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב בבלומפילד וגם שם היא תנסה להוציא לפחות נקודה.

"אנחנו מאוד רוצים להיות בפלייאוף העליון", אמרו בקבוצה, "על פי החישובים שלנו 34 נקודות יספיקו כדי להיות שם ונעשה כל מאמץ כדי להגיע למספר הזה. המפתח יהיה במשחקי הבית ושם נצטרך להיות במיטבנו".

בן שהר שחקן מכבי פתח תקוה מתנצל לאחר שער לרשת הפועל באר שבע. דני מרון
"תחושה מוזרה". שהר אחרי השער אתמול/דני מרון

בכל הנוגע למשחק אמש בטרנר, שוב קיבל המאמן רן קוז'וך מחמאות על הדרך שבה הכין את הקבוצה ובעיקר על השיפור ההגנתי האדיר שעשו בצוות המקצועי ביחד עם השחקנים במשחקים האחרונים. פתח תקוה בעטה לשער 18 פעמים ושלטה בכדור 55 אחוז מהזמן לעומת 45 אחוז בלבד של המארחת, במגרש שבו באר שבע דומיננטית והשולטת בכדור בדרך כלל.

מעל כולם בלט הקשר מאור לוי, שמדדי ה-GPS שלו הראו שהוא רץ כמעט 12 קילומטר במהלך המשחק, נתון בהחלט מרשים, זאת לצד מסירות רבות, וכן העובדה שהוא זה שהיה אחראי על מספר מצבים נייחים שעשו הרבה כאב ראש למארחת. שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא כובש השער בן שהר, שבמשחקים האחרונים פתח בהרכב ומוכיח שמקומו על המגרש.

"זו פעם ראשונה ששיחקתי בטרנר נגד הפועל באר שבע, זו תחושה מוזרה, אני חייב להגיד", סיפר שהר בסיום המשחק. "הקהל קיבל אותי מההתחלה ובבאר שבע עשיתי חמש שנים שחקוקות לא רק לי אלא להרבה אנשים בזכות מה שעשינו פה. כמובן שכיף לכבוש בטרנר, אבל אני משחק עכשיו במכבי פתח תקוה".

על ההשתלבות שלו בהרכב במשחקים האחרונים: "כשאתה מגיע למועדון כמו מכבי פתח תקוה שיש בו הרבה שחקנים צעירים, אז כמובן שיש דרישות שהן קצת שונות, כי אתה לא בקבוצה שמועמדת לאליפות ואתה צריך לדעת להתאים את עצמך למצבים מסויימים. אם זה לעשות יותר הגנה כשצריך ואם זה להטריף את השחקנים. יש כאן כמה שחקנים צעירים מאוד מוכשרים שחסר להם קצת ניסיון והם צריכים את התמיכה שלנו, השחקנים שכבר עברו משהו, אז כמובן שאתה מתאים את עצמך לכל מקום. זה מה ששחקן מקצוען צריך לעשות וכך אני אמשיך לעשות".

גם קוז'וך נשאל לגבי החלוץ בסיום המשחק והחמיא: "אני חושב שבן משחק הרבה בגלל מה שהוא נותן לקבוצה גם מבחינה הגנתית. אני חושב שהוא הבין מהר מאוד מה אני רוצה לראות מהחלוצים שלי מעבר להבקעת שערים ואני גם יודע שכשאתה עובד קשה, שם את הגוף שלך בשביל הקבוצה, בסוף אתה מקבל את הברכה שלך בצד השני. בן עשה שיפור אדיר בכל מה שקשור לחלק ההגנתי, ואני שמח מאוד שהוא קיבל את זה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאור לוי שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
המצטיין. מאור לוי/דני מרון

הבלם אנדראס קארו, שנפגע במהלך המשחק וספג פגיעה בראשו, פונה בסיום המשחק לבית החולים סורוקה, שם עבר בדיקת ראש והתברר שהוא סובל מזעזוע מוח. קארו יעבור בדיקות נוספות ויהיה במעקב בימים הקרובים. לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב ינסו בקבוצה להכשיר סופית את הבלם מואיז אדילהו, שמתאושש מקרע קטן בשריר הירך האחורי ובימים האחרונים כבר הגביר את קצב האימונים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully