וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ והרגע הספורטיבי המצמרר: האמת על החיבוק שריגש את אנגליה

ליברפול הביסה 1:4 את ברנטפורד, אייבן טוני "ניצל את ההזדמנות" כדי להיפרד מהמאמן הגרמני: "היה נחמד". קלופ חושש מהפציעות החדשות, קונאטה נשאל על אמבפה והחל לצחוק

תקציר: ברנטפורד - ליברפול 4:1/ספורט1

קרב האליפות באנגליה מרתק ומתחמם ככל שמתקרבים לקו הסיום, ואתמול (שבת) ליברפול הייתה זו שנתנה את המכה הראשונה כשהביסה 1:4 את ברנטפורד ופתחה פער מיריבותיה. אומנם בהמשך ארסנל הביסה 0:5 את ברנלי וצימקה את הפער מליברפול ל-2 בלבד, אבל מנצ'סטר סיטי איבדה נקודות ב-1:1 מול צ'לסי והפער של האלופה מליברפול עומד על ארבע נקודות (לסיטי משחק חסר).

יורגן קלופ, מאמן ליברפול. Ryan Pierse, GettyImages
עוד יום בעבודה. קלופ מרגש את האנשים סביבו/GettyImages, Ryan Pierse

בסיום המשחק של ליברפול נראה יורגן קלופ מתחבק ארוכות על המגרש עם אייבן טוני, שחקן ברנטפורד, בחיבוק מרגש מאוד שחשף הערכה הדדית. אחרי המשחק, קלופ חשף את האמת מאחורי מה שנאמר ביניהם. מתברר שטוני מעריך מאוד את ליברפול ואת קלופ - ופשוט ניצל את ההזדמנות האחרונה שלו לפגוש את קלופ פנים אל פנים, ולהודות לו ולהביע את ההערכה שלו כלפי המאמן, שהודיע שהוא עוזב את ליברפול בתום העונה.

"חייכתי אליו", אמר קלופ. "ברור שהוא שחקן יעיל שמאוד מסובך לשחק מולו. השתמשתי במילה אחרת, אבל זה ממש מסובך לשחק נגדו, ברור. האם אני צודק כשאני חושב שהוא אוהד ליברפול? הוא לא מתבייש להגיד את זה, אז דיברנו קצת על זה - והוא איחל לי בהצלחה על התקופה שלי אחרי שאעזוב. הרבה שחקנים אמרו את זה, אבל זה נחמד בכל מקרה. אבל אף אחד לא צריך לדאוג, אני אמצא משהו. אז כן, זו הייתה שיחה נחמדה. היה לי את זה גם עם ויטלי יאנלט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קלופ הודה שהניצחון בשבת על ברנטפורד "בא עם מחיר", כאשר ליברפול איבדה את דיוגו ז'וטה, קרטיס ג'ונס ודארווין נוניייס מפציעות - שבוע לפני גמר גביע הליגה מול צ'לסי. כל השלושה יצטרכו להיבדק כדי לראות אם הם יכולים להיות כשירים לעימות באצטדיון וומבלי.

דיוגו ז'וטה ליברפול. GettyImages
נראה מדאיג. ז'וטה/GettyImages
קרטיס ג'ונס ליברפול. GettyImages
לפחות סלאח חזר. ג'ונס פצוע/GettyImages

ג'ונס נראה עולה על האוטובוס של ליברפול עם מגן קרסול, בעוד קלופ מודה שהפציעה של ז'וטה נראתה "גרוע יותר", בזמן שנונייס שהוחלף במחצית כי הוא הרגיש "משהו". ליברפול כבר הייתה חסרה את אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד, דומיניק סובוסלאי, ג'ואל מאטיפ, טיאגו ועוד.

הם הוסיפו שלוש נקודות לסך הפרמיירליג שלהם - עם חזרתו של מוחמד סלאח דחיפה גדולה - אבל גם שלוש בעיות לפני התמודדות עם צ'לסי. "זה היה משחק טוב מאוד בנסיבות מוזרות אבל אנחנו עדיין מרוצים מהתוצאה", אמר קלופ, שלפחות קיבל בחזרה את מוחמד סלאח, שנכנס והצטיין עם שער ובישול.

איברהימה קונאטה, בלמה הצרפתי של ליברפול, נשאל בסיום על האפשרות שקיליאן אמבפה יגיע לליברפול בעונה הבאה, והחל לצחוק: "אתם באמת חושבים שאמבפה יגיע לפה. בכל הכנות. אני חושב שכולם כבר יודעים לאיפה הוא הולך. ואני ממש לא מתכוון לנסות לשכנע אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully