וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון מודאגת מהפציעה של קרופורד, פרנקו מודאג מהתשישות של טימור וגינת

הצהובים-סגולים ניצחו את הפועל ת"א, אבל הגארד נפצע. פרנקו: "לבר ותומר היה עדיף לא להיות בנבחרת, אבל הם לא מאלה שיבקשו שישחררו אותם"

תקציר חצי גמר גביע איטלקי: מילאנו - ונציה 77:100/ספורט1

הפועל חולון השיגה הערב (שבת) ניצחון יוקרתי 90:98 על הפועל תל אביב ועלתה למאזן 5:7. מחצית שנייה של 39:52 סימנה לחולון את הדרך לניצחון נגד מוליכת הטבלה, שהפסידה פעמיים בתוך שבוע - אחרי שלפני כן רשמה הפסד אחד בלבד בליגה.

דרו קרופורד ירד לחדר ההלבשה שהוא עם קרח על הקרסול. השחקן צפוי לעבור סדרה של בדיקות ובהפועל חולון מודאגים מהסיטואציה שלו.

מאמן חולון, עמית שרף: "שיחקנו נגד קבוצה מעולה. הם היו בסגל חסר מולנו, הרגשנו ששמרנו לא רע והם קלעו 90 נקודות. אתה יודע שיש להם אינטיליגנציה, הבנת משחק וכימיה, ואני שמח שהצלחנו להתמודד עם זה ולהיות אגרסיביים גם כשהם חזרו. באופי הזה, בבית הזה, כל משחק בית חשוב, אנחנו רוצים להיות עם יתרון ביתיות בפלייאוף. הניצחון הזה ייתן לנו הרבה אנרגיות. נצטרך להיות יותר עמוקים".

חולון נהנתה הערב מ-21 נקודות ו-8 ריבאונדים של קווין הרווי, 20 נקודות של דיאנדרה ברנס ושיא קריירה של שחר עמיר - 16 נקודות. שרף אמר: "כשדיאנדרה נתן לנו מהשנייה הראשונה ושחר נתן את מה שנתן, מקבלים אנרגיות אחרות. הם נתנו לנו דברים שהיינו צריכים. קווין זה החתמה גדולה של המערכת הזאת, במצב כלכלי לא פשוט, שמסמנת שאנחנו פה".

מאמן הפועל חולון, עמית שרף. אודי ציטיאט
ניצחון יוקרתי. שרף/אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו: "באופן טבעי רצינו לצאת לפגרה עם ניצחון, לסיים בצורה חיובית. לאחרונה אנחנו קצת נגמרים מוקדם מדי ברמת הריכוז, זה קרה גם במשחק-שניים הקודמים. מתחילים טוב וכשככל המשחק מתקדם לא מצליחים לשמור על רמת ריכוז מספקת ותקשורת מספקת כדי להיות חדים ובמשחקים האלה עד הסוף. כל הנושא של עייפות ותשישות פחות מעניין אותי, אין לנו מקום לתירוצים".

פרנקו המשיך: "ציפיתי שנעשה עבודה יותר טובה היום. שיחקנו כדורסל שלא היה הכדורסל שלנו. זה היה מאכזב, אמרתי לשחקנים שאני צועק עליהם כי אני מאמן לא טוב, כי מאמן טוב לא צועק במשחק כזה לפני שהקבוצה מתפזרת ונוסעת הביתה. הראש שלנו לא היה פה, לא הגענו מכל מיני סיבות מספיק חדים, מספיק בכושר, צעקתי כי כאב לי בשבילנו. הקבוצה שהייתה על המגרש זו לא הקבוצה שעשתה כל כך הרבה דברים טובים לאורך העונה הזאת".

המאמן התייחס גם לפגרת הנבחרות: "לבר (טימור) ותומר (גינת) היה הכי טוב לא להיות בנבחרת. הם צריכים את הזמן יותר מכולם, יכול להיות שאצטרך לתת להם שבוע חופש אחרי שהם יחזרו מהנבחרת. לא חושב שראיתם את בר כמו היום, זה לא אנושי, הוא סוחב את הקבוצה הזאת. תומר עדיין לא בריא. הם גברים ולא יבואו לנבחרת ויבקשו שישחררו אותם. לנו, להפועל תל אביב, זו גאווה שיש לנו שחקנים בנבחרת וכשמזמינים אנחנו מתייצבים תמיד. מקווים שזה יעשה להם טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully