וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן, השחקנים, ההנהלה: מתיאוס קוטל את באיירן מינכן, ורומז על בעיה סודית

כדורגלן העבר האגדי מתח ביקורת בצל הדיווחים על מתיחות קשה בין השחקנים לטוכל: "באיירן הביאה את השחקנים הלא נכונים, היא בבעיה. האם המאמן והם משדרים על אותו גל?"

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 0:3/ספורט1

סיר הלחץ בבאיירן מינכן מבעבע אחרי שבוע איום ונורא שעבר על הקבוצה, ושחקן העבר האגדי לותר מתיאוס, טוען שעל ראשי המועדון להיות מאוד מודאגים.

אלופת גרמניה הובסה את ידי באייר לברקוזן 3:0 במשחק העונה וכמה ימים אחר כך הפסידה ללאציו 1:0 בשמינית גמר ליגת האלופות - במשחק בו לא בעטה למסגרת. בתקשורת יש כל הזמן רחשים בנוגע למערכת היחסים של תומאס טוכל עם השחקנים וב"סקיי ספורט גרמניה" דיווחו ביום חמישי שהמאמן נזף בשחקנים: "אתם לא טובים כמו שחשבתי, אז כנראה שאני צריך לרדת לרמה שלכם".

באיירן תשחק הערב בחוץ נגד בוכום (ראשון, 18:30, ספורט3) והלחץ בשיאו. אתמול באייר לברקוזן הגדילה זמנית את הפער בפסגה ל-8 נקודות וכל הנתיבים מצביעים על כך שהבווארים לא יזכו באליפות בפעם הראשונה מאז עונת 2011/12.

מתאוס נשאל אם הוא מודאג ממצבה של באיירן והשיב: "אני לא צריך להיות מודאג, אלו שאחראים על באיירן צריכים להיות מודאגים. הם חייבים להבין היכן טעו. באיירן שחררה את השחקנים הלא נכונים וקנתה את השחקנים הלא נכונים. האם השחקנים והמאמן בבאיירן משדרים על אותו גל? האם המאמן שלה מקבל מהשחקנים את התמיכה שהוא היה רוצה?".

כדורגלן העבר והפרשן בהווה, לותר מתיאוס. Lars Baron, GettyImages
כדורגלן העבר והפרשן בהווה, לותר מתיאוס/GettyImages, Lars Baron

באיירן מינכן ניצחה את בוכום 0:7 בסיבוב הראשון. בעונה שעברה היא ניצחה אותה בתוצאה זהה בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully