וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "אחד המשחקים הטובים שלנו, שלטנו 90 דקות"

מאמן הפועל ירושלים היה מתוסכל משתי הנקודות שפספס מול אשדוד: "אדליי? זה קורה". אלי לוי: "אלה משחקים שפעם היינו מפסידים"

תקציר: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

רצף המהפכים של הפועל ירושלים הסתיים הערב (שבת) אחרי שגם הפעם הקבוצה של זיו אריה נקלעה לפיגור, אך לא הצליחה להפוך וסיימה ב-1:1 עם מ.ס. אשדוד. שחקניו של אלי לוי עלו ליתרון משער של שלומי אזולאי בפנדל, אופק נדיר הצליח להשוות עבור המארחים והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות. ירושלים עדיין רחוקה שתי נקודות מהקו האדום, אשדוד מעליו בזכות הפרש שערים בלבד.

זיו אריה סיכם ואמר: "חבל על הנקודות שהפסדנו, המשחק היה בשליטה שלנו 90 דקות. אחרי הפתיחה היינו טובים מאוד, אחד המשחקים הטובים שלנו. עשינו שטות שגרמה לנו לרדוף, ב-0:0 זה היה נראה אחרת. חזרנו יפה ובסוף אשדוד שיחקה על נקודה והיינו לא שקטים. לא היה חסר לנו כלום. השגיאה של אדליי? זה חלק מהמשחק, קורה".

על אופק נדיר שכבש שער בכורה: "אופק ילד טוב, עונה ראשונה בליגת העל. כמו כל הקבוצה שלנו - פוטנציאל אדיר, יש מקום לשיפור".

כובש השער עצמו הוסיף ואמר: "אני מאוד שמח שהבקעתי שער בכורה בליגת העל, אבל הרגשות מעורבים כי הפסדנו שתי נקודות. זו פעם שלישית ברציפות שאנחנו לא נשברים ומראים שאנחנו לא מוותרים עד השנייה האחרונה. ניקח את זה ונמשיך הלאה להפועל חדרה. היו לי הרבה עליות ומורדות, כמו כל שחקן. אני שמח לחזור ומאושר שלקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. ברני ארדוב
הפעם זה לא הספיק. זיו אריה/ברני ארדוב

אלי לוי: "אופטית הפועל ירושלים שלטה יותר, אבל היינו די מסוכנים במעברים. התוצאה שי משקפת. הבחורים שלי עבדו קשה, יכולנו להוציא טיפה יותר אבל אנחנו לא חזירים. הבאנו נקודה ואנחנו עם הפנים לשבוע הבא, אלה משחקים שפעם היינו מפסידים. אנחנו בונים עקב בצד אגודל את הביטחון שלנו, אנחנו בתקופה טובה של צבירת נקודות ואני מקווה שנמשיך אותה".

אריאל הרוש, אולי הבולט שבשחקני אשדוד, הוסיף: "ידעתי שהולכת להיות לי עבודה מאוד קשה, הפועל ירושלים קבוצה מצוינת. ידעתי שאהיה חייב להיות בדריכות ואני שמח שעזרתי להוציא נקודה. לא היינו הכי טובים היום, אבל נתנו הכל. התוצאות האחרונות עשו לנו טוב, אבל אנחנו יותר טובים ממה שהראינו היום. קצת קשה לשחק עם הגיבנת של התחתית, אני מקווה שנראה כדורגל יותר טוב וננצח במשחקים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully