וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "טוב שירד קצת לחץ ממדמון". לם: "אוציא את הפועל פ"ת מהמצב הזה"

הפועל חדרה הצליחה לנצח את הפועל פ"ת למרות שהחלוץ הצעיר לא כבש. סילבס: "יש שיפור ורוח חדשה". עומר כץ: "זה לא נראה טוב"

תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל חדרה 2:0/ספורט1

שחקני הפועל חדרה חגגו הערב (שבת) במשך דקות ארוכות את הניצחון השני ברציפות שלהם, הפעם 0:2 על הפועל פתח תקוה בחוץ. בשבוע שעבר החדרתים גברו על הפועל תל אביב 0:1 והכניסו אותה למאבק ההישרדות והערב השיגו את מלוא הנקודות נגד השכנה שלהם מתחת לקו האדום. בזכות הניצחון, חיים סילבס ושחקניו עם 21 נקודות - בדיוק כמו מ.ס. אשדוד שמעל הקו האדום.

סילבס אמר בסיום: "יש שיפור לעומת הניצחון הקודם, שהיה בשיניים. יש שיפור בביטחון, שיפור באימונים. השחקנים החדשים שינו את הקבוצה, יש רוח חדשה, יש פה המון אנשים שעושים הכול כדי לחזור למסלול".

על אלעד מדמון שהיום "הסתפק" בבישול: "עדיף שיירד ממנו טיפה לחץ, אי אפשר שהכול יהיה עליו כל הזמן. קבוצה טובה היא קבוצה שיש לה כמה כלים".

סילבס סיכם: "ידעתי בדיוק לאן אני נכנס ואיזה שינוי אני רוצה לעשות. לקחתי אתגר גדול ברמה האישית ואני שמח שאנחנו עושים שדברים יחד כדי להיות קבוצה טובה יותר, שיודעת לנצח. אסור להתבלבל, הדברים ייקבעו בסוף אפריל ותחילת מאי ולא עכשיו".

השוער אוהד לויטה: "שני משחקים טובים אתה פה ושניים רעים אתה שם. צריכים לשמוח, אבל גם להיות זהירים. הייתה לי תקופה קשה, שוער זה לא כמו שחקן שדה שיכול להיכנס כמחליף בכל משחק... חיים נתן לי את המושכות, אני יודע מה אני יכול לתת ולתרום, גם לצעירים. כל הזמן האמנתי בעצמי".

שוער הפועל חדרה אוהד לויטה. שלומי גבאי
לויטה חגג יום הולדת עם ניצחון/שלומי גבאי

הפועל פתח תקוה הפסידה בבכורה של בני לם על הקווים והיא מרוחקת כבר 5 נקודות מהקו האדום. הערב היא הפסידה 2:0 בפעם השלישית ברציפות והיכולת מדאיגה לא פחות מהבצורת בכיבושים.

לם אמר: "לא ציפיתי לזה, אבל הרבה יותר מאשר ב-3-4 אימונים: היום למדתי עם מי ללכת ועם מי לא. היו אנרגיות בהתחלה עד שספגנו. למדתי הרבה דברים במשחק הזה. לא אבוא לאף אחד בטענות, אני מאמין בקבוצה הזו, בקהל, במועדון - אני אוציא אותה מזה".

השוער עומר כץ: "תחושות קשות, לא היינו במשחק, שיחקנו ברמה מאוד נמוכה. עברנו משברים, לפני שנתיים היינו בליגה א' - עברנו דברים יותר קשים ואנחנו מסוגלים לקום. אין ברירה, חייבם להחזיר את הביטחון כי זה לא נראה טוב. נגד אשדוד והיום היכולת פשוט לא מתאימה. השריקות של האוהדים מוצדקות, אנחנו לא צריכים להיראות ככה - זה לא כדורגל, זה עניין של גישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully