וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תשלים שבוע חלומי נגד גליל עליון?

17.2.2024 / 19:18

אחרי הניצחונות בדרבי ובירושלים תארח החבורה של עודד קטש את הקבוצה מכפר בלום (18:00). תומאסון מחוץ לסגל. הרצליה השלישית תארח אילת האחרונה (19:00)

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

ליגת העל בכדורסל תצא מחר (ראשון) לפגרת חלון הנבחרת אחרי שני משחקים נוספים. מכבי תל אביב תנעל ריצה של ארבעה משחקים בשמונה ימים כשתארח את הפועל גליל עליון מתחתית הטבלה, כשהצהובים מגיעים למשחק עם שישה ניצחונות ליגה רצופים. בני הרצליה הלוהטת תנסה לשמור על המקום השלישי בטבלה כשתארח את הפועל אילת האחרונה.

בונזי קולסון ושחקני מכבי תל אביב. דני מרון
ממשיכים להתקרב לפסגה. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל גליל עליון (18:00)

השבוע החלומי של מכבי תל אביב המשיך אתמול עם הניצחון הגדול על הפועל ירושלים בארנה. הצהובים החלו את השבוע עם הניצחון בדרבי, התבססו במקום השני בטבלה, ויודעים שאם יצליחו לנעול את רצף המשחקים עם ניצחון נוסף, הפער שלהם מהפועל תל אביב יעמוד על משחק אחד בלבד לקראת החלק האחרון של העונה. לורנזו בראון ו-וויד בולדווין נרשמו לגליל עליון, ג'ו תומאסון שוב מחוץ לסגל. ג'יימס ווב, אנטוניוס קליבלנד וג'וש ניבו ישלימו את הסגל.

החבורה של ברק פלג חזרה לפני קצת יותר משבוע לארח, הפעם באולם בצפת, והפסידו למכבי רמת גן. גליל עליון של העונה היא אחת הקבוצות המפתיעות של העונה לאור הציפיות הדלות בתחילת הדרך והקשיים של המלחמה, אבל גליל הצליחה להישאר עם פער מבטיח מהמקום שמוביל ללאומית לאורך כל הדרך. בקבוצה יודעים כי המשחק בהיכל מנורה הוא משחק שלא מצופה מהם לנצח, ועדיין רוצים לצאת בטעם טוב לפגרת הנבחרת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סנדי כהן, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
הרצליה אחת הקבוצות החמות בליגה. סנדי כהן/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל אילת (19:00)

שבעה ניצחונות בשמונת השחקים האחרונים הקפיצו את בני הרצליה למקום השלישי בטבלה, ולפתע החבורה של דן שמיר יכולה להתחיל לחלום על עונה גדולה כמו שהייתה להם לפני שנתיים. בשבוע שעבר רשמה הרצליה משחק פחות מרשים נגד באר שבע בבית ועדיין ידעה לצאת עם ניצחון בזכות יכולת טובה של איתן בורג שמצטיין בחודש האחרון. בהרצליה נותנים הרבה כבוד לאילת ומקווים שהריצה שלהם לא תיעצר דווקא במשחק ביתי.

הבכורה של יוריצה גולמאץ בשבוע שעבר כמאמן הפועל אילת עברה בצורה חלקה עם ניצחון ביתי על עירוני קרית אתא, ואחרי שהפועל באר שבע הפסידה בהרצליה, יודעים באילת שניצחון נוסף באחד משני המשחקים החסרים שיש להם לעומת היריבה לתחתית, והפער ייסגר לחלוטין. השינוי הראשון שעשה גולמאץ בסגל היה להלביש את הסנטר המתאזרח ארטיום זבלין שרשם בכורה טובה נגד קרית אתא וצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט נגד הרצליה. בקבוצה מנסים להמשיך ולחזק את הסגל לקראת המשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully