וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "היה חסר שער כדי שכולם יגידו 'איזה יופי של משחק'"

עודכן לאחרונה: 17.2.2024 / 22:29

מאמן הפועל תל אביב לאחר ה-0:0 מול בני ריינה: "השתפרנו בדברים רבים, חוץ מכיבוש שערים". מימר: "נקודה חשובה באמא של המאני טיים"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב ממשיכה לאבד גובה במירוץ אחר הפלייאוף העליון, לאחר שסיימה ב-0:0 ביתי מול בני ריינה. יוסי אבוקסיס עדיין ללא ניצחון וגם ללא שער זכות בקדנציה הנוכחית, אחרי 90 דקות חלשות של שתי הקבוצות. היריבה שגם כן לא נמצאת במומנטום חיובי במיוחד בכל זאת הבטיחה לעצמה שבוע נוסף במקום החמישי, ובשבוע הבא ינסו השתיים לחזור לנצח על חשבון הנציגות של פתח תקוה: הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי, ריינה תארח את הפועל.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
זה עדיין לא זה. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל תל אביב: "זה משחק שהגענו ל-4-5 מצבים טובים, במיוחד במחצית השנייה. ריינה קבוצה מצוינת שלא הגיעה למצב אחד במשך 90 דקות. החזקנו יותר בכדור ומה שהיה חסר זה הגול. אמרתי לשחקנים שאם נמשיך בדרך הזו, התוצאות יגיעו. נכון שאני מאוכזב מהתוצאה כי רצינו לנצח ודחפנו בסוף את כל השחקנים קדימה כדי לנצח, אבל היינו מאורגנים ורק השער היה חסר כדי שכולם יגידו 'איזה יופי של משחק'. שלטנו והחמצנו, בסופו של דבר כולם מפרשנים את התוצאה. השתפרנו בהרבה דברים מהמשחק הקודם, אבל בדבר הכי חשוב לא השתפרנו וזה בכיבוש שערים".

על המיקום: "הטבלה מבלבלת מאוד, הכול קרוב. צריך להיות עם יד על הדופק ולהמשיך קדימה. ביכולת הזו, התוצאות יגיעו. עכשיו כל משחק הוא קריטי, אין אחד שיותר חשוב מהשני. גם אם זה למעלה וגם אם למטה. היום היינו צריכים לנצח".

עומרי אלטמן הוסיף: "היינו יותר קרובים לשער מבני ריינה, הגענו לכמה מצבים מאוד מסוכנים, במיוחד במחצית השנייה. לקח לנו זמן להיכנס למשחק, אבל אחרי זה הרגשנו את האנרגיות מהקהל. הייתה הרגשה שעוד רגע זה קורה, לצערי זה לא קרה. זה תיקו די מאכזב, היינו צריכים את הנקודות האלה, אבל אני מרוצה מהגישה והמחויבות. יש שינוי מהתקופה האחרונה. אין עוד הרבה משחקים לסיום העונה הסדירה, אבל אנחנו עדיין מאמינים. אם נמשיך ככה, עם המחויבות והאנרגיות, גם הנקודות יגיעו. אני מאמין בקבוצה הזו מעל ומעבר, אני בטוח שבמשחקים הבאים הכדור ייכנס. לצערי אנחנו תלויים בהרבה תוצאות אחרות ופוזלים קצת הצידה, כי לא עשינו את העבודה שלנו. גם התחתית קרובה. אם נעשה את העבודה שלנו, זה יהיה יותר קל. מכבי פתח תקוה בשבוע הבא תקבע לאן העונה הזו הולכת - למאבקים מעצבנים למטה, או שנוכל להסתכל למעלה ואולי לחלום על הפלייאוף".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
מרוצה. שרון מימר/קובי אליהו

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה: "היה חשוב לא להיגרר לעוד הפסד. לא האמינו בנו, אבל הראינו שאנחנו יודעים להשיג נקודות בכוח גם במגרש מאוד קשה. הפכנו את המשחק למאוזן, חשוב לדעת לקחת נקודות גם בצורה כזו באמא של המאני טיים. אני תמיד דוחף את השחקנים להיות יותר חדים. במשחק לא הייתי מרוצה, אבל עכשיו אני מאוד מרוצה. הם שיחקו כמו גברים. שלומי אזולאי תמיד חסר, הוא שחקן חשוב מאוד במערך שלנו. ברוב הסיבוב השני היריבות משחקות נגדנו עם שלושה בלמים ומתגוננות אחרות. אני שמח כי זה אומר שיצרנו קצת הרתעה. נמשיך לעבוד קשה כדי לסיים בצורה הכי טובה שאפשר".

השוער גד עמוס הוסיף: "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, הכול צמוד, כל נקודה חשובה למשימה שלנו. הלוואי שבסוף גם נגיע לפלייאוף, כל משחק יהיה כמו גמר. משיכת זמן? כשהפועל תל אביב ניצחו אותנו 1:2, שיחקנו במחצית שלמה אולי 20 דקות. הם יכולים על זה. כשהם עושים את זה זה בסדר, כשאני עושה את זה זה לא בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully