וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבע כבש בבכורה מבישול של אינייסטה, זלצבורג עם שער תוך חמש שניות

עודכן לאחרונה: 17.2.2024 / 21:49

המושאל ממכבי חיפה צימק בתבוסה של אמירייטס 7:1 בגביע מול אל וואסל גלזר. גלוך שיחק 90 דקות ב-1:1 מול בלאו וייס לינץ, ראטקוב עם השער המהיר אי פעם באוסטריה. ניצחון נוסף לרן בן שמעון בקפריסין

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

דיא סבע ערך היום (שבת) את הופעת הבכורה במדי אמירייטס קלאב וכבר התכבד בשער ראשון, אחרי בישול של לא אחר מאשר אנדרס אינייסטה. היריבה אל וואסל הובילה 0:3 אחרי 28 דקות בשמינית גמר גביע הנשיאים של איחוד האמירויות, אבל בדקה ה-30 אינייסטה הכניס כדור עומק, המגן פספס וסבע הבקיע מצד ימין וצימק ל-3:1. זה לא ממש שינה את תמונת המשחק, כשהמארחת המשיכה ליהנות וסגרה עניין עם 1:7 מוחץ שכלל שלושער של עלי סאלח וצמד של האריס ספרוביץ' השוויצרי. סבע יצא יחד עם אינייסטה בדקה ה-72. היתה זו גם הופעת הבכורה של וולטר זנגה בן ה-63 על הקווים, והוא ספג בה את הפסדו הגבוה בקריירה.

* אוסקר גלוך פתח בהרכב של רד בול זלצבורג, שעלתה ליתרון תוך חמש שניות בלבד במשחק החוץ מול בלאו וייס לינץ. פטאר ראטקוב הסרבי הסתער על השוער, שבעט עליו ומשם הכדור התגלגל פנימה. מדובר בשער המהיר בתולדות הליגה האוסטרית ואחד המהירים אי פעם באירופה. המארחת איזנה בדקה ה-11 ושמרה על 1:1 מפתיע. תיקו שני למוליכה מאז החזרה מפגרת החורף.

צפו בשער של דיא סבע

* עומרי גלזר, שנעדר בגלל פציעה מהמשחק הראשון של הכוכב האדום בלגרד אחרי פגרת החורף, שב אל בין הקורות ושמר על רשת נקייה ב-0:3 בחוץ על נובי פזאר. גלור קאנגה בישל לבלם אלכסנדר דראגוביץ' (9) ודייק מהנקודה הלבנה (40) כשהמחליף שריף אנדיאיי חתם את התוצאה (81). הניצחון העלה את האלופה אל פסגת הליגה הסרבית לזמן קצר, עד שפרטיזן בלגרד (ללא ביברס נאתכו המוצהב) הביסה 2:5 את נובי בלגרד וחזרה להוביל בנקודה.

* רמזי ספורי שיחק 63 דקות בהרכב אנטליאספור, שאיבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 מול נועלת הטבלה איסטנבולספור שהשוותה בדקה השמינית של תוספת הזמן. הרמה של הקשר הישראלי בדקה ה-14 הובילה לנגיחה של סאנדר ואן דה סטרייק ושער מקרוב של אדם בוקסה הפולני, שהשלים צמד בחלוף שתי דקות. המדורגת אחרונה בליגה הטורקית צימקה בדקה ה-75 ואז עמוק בתוך תוספת הזמן קיבלה פנדל והברזילאי ג'קסון לורנטינו איזן בדקה ה-98. משחק רביעי רצוף ללא ניצחון לאנטליאספור, שנותרה במקום השביעי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

* רן בן שמעון המשיך להתאושש מהפסד הבכורה שלו בקפריסין, כשהוליך את א.א.ק לרנקה ל-0:1 על אנורתוזיס במסגרת המחזור ה-26. קבוצתו רחוקה נקודה מאריס סלוניקי השנייה וארבע מאפואל ניקוסיה המוליכה, לשתיהן משחק חסר.

* עוד בקפריסין: אליאל פרץ השלים 90 דקות, קבוצתו אפולון סיימה ב-0:0 עם אתניקוס.

* סער פדידה נכנס כמחליף בתוספת הזמן בניצחונה של אולימפיה לובליאנה 1:3 בחוץ על רדומליייה. קבוצתו במקום השני בליגה הסלובנית, מרחק תשע נקודות מהמוליכה צלייה.

* ניר ברדע השלים 90 דקות וידין לוגסי נכנס שתי דקות לסיום ב-2:2 הביתי של סבאיל מול אראז בליגה האזרית. קבוצתם במקום השישי.

* גיא חדידה ערך אתמול הופעת בכורה בליגה ההונגרית וגם בישל בקאמבק המרשים של זלגרשג, שניצחה 3:4 בחוץ את המוליכה פאקש אחרי שפיגרה 2:0 במחצית. הקשר הישראלי נכנס מיד לאחר ההפסקה והכין לאנטוניו מאנצה את ה-3:3 בדקה ה-73, כאשר המהפך הושלם בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully