וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרנות אצל שחקני מכבי תל אביב: לאן קין חותר אחרי החופשה?

17.2.2024 / 12:35

מהפכה בהרכב או שמירה על השחקנים "הקבועים"? השחקנים תוהים כיצד תיראה מכבי תל אביב מול מכבי נתניה (שני, 20:00, ספורט1), אבל בטוחים בדבר אחד: "צריך להתניע הכל מחדש ולחפש את הניצחון בכוח. רק זה יתן דחיפה לקראת החלק הקובע של העונה"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק מחרתיים (שני, 20:00, ספורט1) מול מכבי נתניה, אליו היא עשויה להגיע כשהיא בפיגור של 5 נקודות אחרי מכבי חיפה בטבלה, אם זו תנצח מחר את הפועל חיפה בדרבי.

מכבי נתניה זכורה היטב לרובי קין, שלא ידע עד כמה היא טובה כששתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הקודם בבלומפילד. אז, קצת אחרי החזרה למגרשים מה-7 באוקטובר, ניצחה מכבי תל אביב בקושי רב אחרי שאורלנדו מוסקרה עצר פנדל של איתן אזולאי במחצית השנייה ומנגד כבש ערן זהבי בעצמו מהנקודה הלבנה. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 1:1 אחרי שערים של מילסון ואיתמר שבירו, אבל מכבי נתניה הייתה הרבה יותר טובה.

בסיום ניגש רובי קין לרן קוז'וך שעוד אימן את מכבי נתניה והחמיא לו על האופן שבו שיחקה קבוצתו. "הרבה לפני הנפילה שלנו בחודש האחרון, המשחק מול נתניה היה אחד הקשים שלנו העונה וניצחנו בקושי רב", אמר הבוקר אחד משחקני מכבי תל אביב. "משחק מולם בנתניה הוא על אחת כמה וכמה עוד יותר קשה. מספר הנקודות שלהם לא תואם את מה שהם יכולים לתת".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. אריאל שלום
התשובות אצלו? רובי קין/אריאל שלום

שחקנים במכבי תל אביב סקרנים לראות אילו שינויים יבצע רובי קין לקראת המשחק מחרתיים. האם ימשיך עם מרבית שחקני ההרכב הקבועים שלו, או שיבצע מיני-מהפכה אחרי כל כך הרבה אכזבות ואיבוד של נקודות. במועדון מקווים שהחופשה שניתנה לשחקנים, ייצרה אנרגיה מחודשת ורעב למשחק. "צריך להתניע הכל מחדש ולחפש את הניצחון בכוח. ניצחון אחד ייתן לכולם דחיפה לקראת החלק הקובע של העונה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully