וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנו ישוב להרכב נתניה נגד מכבי תל אביב. טנקו יכלל לראשונה בסגל

17.2.2024 / 12:20

צרפתי מקווה לעצור את המומנטום השלילי במשחק נגד סגנית המוליכה (שני, 20:00, ספורט1). הקמרוני יפתח, הגנאי עשוי לקבל דקות ראשונות

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה תנסה לעצור את רצף ההפסדים שלה כשתארח ביום שני הקרוב את מכבי תל אביב (20:00, ספורט1). היהלומים מגיעים במומנטום רע ואחרי ארבעה הפסדים רצופים וחמישה בששת משחקי הליגה האחרונים שלהם. אחת הבעיות הגדולות של נתניה היא במשחק ההתקפה של הקבוצה, שלא כבשה שער באף אחד מארבעת ההפסדים האחרונים שלה.

המאמן גיא צרפתי מחפש פתרונות למעצור בחלק הקדמי וייתכן שהישועה תגיע מכיוונו של שחקן הרכש הגנאי איברהים טנקו, שיכלל בסגל לראשונה מאז הגיע לקבוצה וייתכן שאף יקבל דקות ראשונות במדים הצהובים-שחורים.

נתניה תחסר שוב את איתן אזולאי, שמתקשה להתאושש מהפציעה שלו בשריר הירך האחורי. לאחר שכבר חזר להתאמן לפני מספר שבועות, התברר כי הקשר נפצע שוב באיזור הצלקת מהקרע הקודם, דבר שהקשה על החלמתו וגרם להיעדרות נוספת. גם הקשר באסם זערורה ימשיך להיעדר, כאשר לעומתם ישוב בוריס אנו להרכב אחרי שהחמיץ את המשחק האחרון נגד הפועל באר שבע בשל צבירת כרטיסים צהובים.

מאמן מכבי נתניה גיא צרפתי. ברני ארדוב
חייב לצאת מהמשבר. צרפתי/ברני ארדוב

לצד ההכנות לחמשת המשחקים שעוד נותרו עד סיום הליגה הסדירה, במטרה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, החלו במועדון החיפושים אחר מנהל מקצועי חדש לעונה הבאה. המטרה נכון להיום היא למצוא איש מקצוע ישראלי ולא זר, אך בנתניה אומרים שעד סיום העונה גם זה יכול להשתנות בהתאם למועמדים הישראלים שיעמדו על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully