וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פרס בישר לשחקנים על צירוף אמבפה, המחטף מפ.ס.ז' יימשך?

אנצ'לוטי הכחיש, אולם בספרד נטען כי העסקה סגורה. לואיס קמפוס עשוי להצטרף אליו. וגם: האם החוזה הגדול יתסיס את חדר ההלבשה?

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

קיליאן אמבפה בדרך הבטוחה לריאל מדריד. אחרי שהודיע לפריז סן ז'רמן שיעזוב בתום העונה, בספרד כבר חוגגים את הגעתו של אמבפה לבלאנקוס וחושפים את הפרטים, המספרים והסכומים מאחורי העסקה שנרקמת מאחורי הקלעים.

על פי "אס", ריאל תחתים את אמבפה על חוזה לחמש שנים ועלויותיו הסופיות אמורות להסתבכם בכ-500 מיליון יורו. כל הסימנים מראים שפלורנטינו פרס חיכה שנים לשעת כושר, והכין במקביל תכנית פיננסית מפורטת כדי להחתים את אמבפה במועדון. לפי "אס", ריאל מתכוונת לשלם 128 מיליון יורו במזומן, ומחזיקה בביטחונות של 265 מיליון נוספים באשראי. העסקה היקרה תתאפשר בין היתר בזכות ההכנסות הגבוהות שצפויות אחרי סיום בנייתו של האצטדיון החדש, שאמורות להניב למעלה מ-315 מיליון יורו.

ב"מארקה" טוענים שריאל חוששת שחוזה העתק של אמבפה עלול להתסיס את חדר ההלבשה ולגרום למרמור בקרב שחקנים בכירים במועדון. לכן, כך מדווחים, ריאל מתכוונת להשאיר את שכר הבסיס של אמבפה על סכום נמוך יחסית, דומה לזה שמרוויחים שאר השחקנים הבכירים, ולרפד את כיסו באמצעות בונוסים ותמריצים שונים. בין היתר, מדובר במענקי חתימה ומענקי נאמנות שמנים שיועברו לחשבונו של אמבפה מדי שנה. כמו כן, אמבפה יחזיק בבונוסים שמנים על זכייה בתארים קבוצתיים ואישיים.

ויניסיוס ג'וניור שחקן ריאל מדריד, קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
המהלך יעבור בשקט בחדר ההלבשה? אמבפה לצד ויניסיוס/רויטרס

"ריאל כבר חשבה איך בואו של אמבפה לא יפר את האיזון והשקט בחדר ההלבשה", כתבו ב"מארקה", ובמקביל גם יורגן קלופ שנשאל על מועמדותו של אמבפה לליברפול הביעה סקפטיות והסביר ש"אני לא מופתע מהדיווחים שאנחנו לא נחתים אותו. להבנתי, כל מה שקשור לשכר שלו ולדמי ההעברה הם עניין מסובך מאוד עבור רוב הקבוצות הבכירות בעולם".

העיתונאי הספרדי סנטי אונה טען כי פלורנטינו פרס כבר הודיע לשחקני ריאל מדריד כי העסקה הושלמה, אולם קרלו אנצ'לוטי נשאל היום במסיבת העיתונאים על הצירוף האפשרי של הכוכב ואמר: "אני רואה מה שאתם רואים וקורא מה שאתם כותבים. אני מבין שזה נושא גדול, אבל אנחנו כרגע לא עוסקים בו".

מתברר כי הבלאנקוס עשויים לצרף דמות מפתח נוספת מאלופת הצרפת - המנהל המקצועי לואיס קמפוס, כך לפי דיווחים. קמפוס נחשב מקורב מאוד לאמבפה, אולם לפי הערכות הוא לא ימהר לעזוב את הפרויקט הנוצץ בעיר האורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully