וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וומבניאמה הופתע באתגר הכוכבים העולים, מת'ורין נבחר ל-MVP

סופ"ש האולסטאר יצא לדרך: הרוקי של סן אנטוניו סיים את דרכו מוקדם מהצפוי עם הפסד לשחקני ג'י-ליג. הגארד של אינדיאנה חגג לעיני הקהל הביתי

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

סוף השבוע החגיגי יצא לדרך: אירועי אולסטאר 2024 באינדיאנפוליס החלו הלילה (בין שישי לשבת) עם משחק הסלבס ואתגר הכוכבים העולים. את המנה העיקרית נקבל מחר עם תחרות השלשות שתפגיש בין סטף קרי לכוכבת ה-WNBA סברינה יונסקו ומחרתיים עם משחק הכוכבים המסורתי, אבל גם הלילה היה לא מעט אקשן.

אתגר הכוכבים העולים התקיים במתכונת של מיני-טורניר בהשתתפות ארבע קבוצות, שלוש מהן עם כישרונות צעירים מה-NBA ואחת עם שחקנים מבטיחים מהג'י-ליג.

מטבע הדברים, העיניים הופנו לעבר ויקטור וומבניאמה, שהופיע לראשונה באולסטאר והיה חלק מהקבוצה שהודרכה על ידי פאו גאסול. למרבה ההפתעה, הרוקי של סן אנטוניו נכנע בחצי הגמר לקבוצת הג'י-ליג (אותה אימן דטלף שרמפף) אחרי שקלע 11 נקודות, הוריד 7 ריבאונדים ואיבד 5 כדורים בהפסד 41:36. בחצי הגמר השני ניצחה הקבוצה של ג'יילן רוז 35:40 את הקבוצה שאומנה על ידי טאמיקה קאצ'ינגס, בזכות התעלות של בנדיקט מאת'ורין, גארד אינדיאנה, לעיני הקהל הביתי.

ויקטור וומבניאמה במשחק הכוכבים העולים, אולסטאר 2024. Justin Casterline, GettyImages
טבילת אש פחות נעימה. וומבי/GettyImages, Justin Casterline
בנדיקט מאת'ורין במשחק הכוכבים העולים, אולסטאר 2024. Justin Casterline, GettyImages
זכה בכל הקופה. מאת'ורין/GettyImages, Justin Casterline

מאת'ורין קלע 18 נקודות במשחק הראשון ונתן שואו גם במשחק הגמר, בו הקבוצה שלו ושל צ'ט הולמגרן גברה 13:25 על שחקני הג'י-ליג, בדרך לזכייה באתגר ובתואר ה-MVP של הלילה.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully