וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים מודעת לבעיות ושולחת מסר: "לא זוכים באליפות בפברואר"

17.2.2024 / 7:05

האדומים הפסידו למכבי תל אביב אחרי שקיבלו תרומה מינימלית מהישראלים והובסו בריבאונדים, רנדולף מנסה להתמקד בטוב: "לא הרמנו ידיים, זה מעיד עלינו משהו". צ'אצ'אשוילי ייבדק, מושקוביץ מתקרב

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

הפועל ירושלים יצאה אתמול (שישי) לפגרת הנבחרת עם טעם חמוץ אחרי ההפסד הביתי 90:85 למכבי תל אביב במשחק השלמה מהסיבוב הראשון. החבורה של איליאס קאנדזוריס תסיים את הסיבוב הראשון מחוץ לשלישייה הראשונה, אלא אם מכבי רמת גן תפסיד להפועל באר שבע ובמקביל בני הרצליה תפסיד להפועל תל אביב במשחקי ההשלמה הנוספים שנותרו לסיבוב זה.

ירושלים, שגברה על מכבי תל אביב בגמר גביע ווינר בחודש אוקטובר, החזיקה מעמד במשך מחצית אחת בלבד, ובפתיחת המחצית השנייה נתקעה וראתה את יריבתה בורחת ל-17 הפרש, כשגם ניסיון קאמבק ברבע האחרון לא הספיק. האדומים קיבלו 33 נקודות מליוואי רנדולף שהצטיין והוביל ארבעה שחקנים בספרות כפולות, אבל רק 3 נקודות מהשחקנים הישראלים כולם ו-6 נקודות בלבד מזאק הנקינס.

במהלך הרבע הראשון נפגע הסנטר גבי צ'אצ'אשוילי בברכו, ירד לחדר ההלבשה ולאחר מכן טופל וניסה לחזור אל הפרקט, אך עדיין סבל מכאבים. השחקן יעבור בדיקת MRI בימים הקרובים כדי לאבחן ממה הוא סובל והאם ייאלץ להחמיץ משחקים.

ליוואי רנדולף כריס ג'ונסון הפועל ירושלים. דני מרון
יש על מה לעבוד/דני מרון

"היה מאמץ גדול של השחקנים בסוף המשחק. לא ויתרנו, המשכנו להילחם. זה מעיד משהו על החברים שלי", ניסה ליוואי רנדולף למצוא את נקודות האור בהפסד, וניתח את הבעיות: "התקשינו בהגנה היום, וזו הזהות שלנו. התקשינו לקחת ריבאונדים, היו הרבה הזדמנויות נוספות בהתקפה. מכבי קבוצה טובה מאוד וכל הכבוד לה, היא באה לשחק היום. יש דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. היו חסרים לנו ריבאונדים. גם אם עשינו עצירות, הם הגיעו לכדור החוזר. לספוג 90 נקודות זה הרבה בשבילנו כשאנחנו נחשבים לקבוצת הגנה. זה לא רגיל. יש לנו זמן עד אחרי הפגרה, נטעין את המצברים, ונחזור".

קפטן האדומים נשאל שוב על הבעיה בריבאונד והאם לקבוצתו יש בעיה בתחום זה ואמר: "ננתח את הוידאו ונבין. לא צריך כישרון כדי לסגור לריבאונד, צריך לשמור את השחקן שלך מאחוריך. אני יודע שהמאמן יראה את הוידאו, נתארגן מחדש. יש לנו זמן עד המשחק הבא, נעבוד על זה. לא זוכים עכשיו באליפויות, נהיה מוכנים להמשך העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
גבי צ'אצ'אשווילי, הפועל ירושלים. דני מרון
בירושלים מחזיקים אצבעות. צ'אצ'אשוילי אתמול/דני מרון

בירושלים יקבלו בימים הקרובים החלטה לגבי האפשרות לצרף את איתי מושקוביץ' מהפועל חיפה. האדומים כבר מודעים לתנאים שבהם יוכלו לצרף את השחקן שאמור להגיע, לאחר שבקיץ המגעים בינו לבין הקבוצה הופסקו למרות הבנות כספיות. ההערכה היא שמושקוביץ יוחתם ויצטרף לסגל של הקבוצה.

ההחלטה לצרף רכז ישראלי מגיעה לאור עיכוב בחזרתו של נועם דוברת למגרשים. הרכז המוכשר שנפצע לפני יותר משנה ושלושה חודשים, היה אמור לחזור באזור חודש דצמבר לפעילות, אך חזרתו נדחתה ונכון לעכשיו לא ברור מתי בדיוק הוא יוכל לעלות על המגרש. במועדון מקווים שזה יהיה עוד העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully