וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשים לצפייה? בארה"ב הסבירו: אבדיה השתפר גם בזכות חבריו לקבוצה

תשומת הלב שמושך ג'ורדן פול מההגנות, והמצרך הנדיר של וושינגטון: כך שחקני הוויזארדס עזרו לישראלי לעשות צעד קדימה. דלון רייט שוחרר ועבר למיאמי

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

דני אבדיה יצא לפגרת האולסטאר כשהוא בכושר שיא, ובמשחק האחרון שיפר את שיא הקריירה מ-25 נקודות ל-43, שלא הספיקו בהפסד של וושינגטון לניו אורלינס. הוויזארדס הם כידוע אחת הקבוצות החלשות בליגה עם תשעה ניצחונות בלבד, אך באתר "אינסייד דה וויזארדס" שנמצא תחת "ספורטס אילוסטרייטד" ניסו להסביר שהשיפור של אבדיה נובע גם מהחברים לקבוצה שסובבים אותו.

שחקן אחד שסומן כגורם משמעותי לכך הוא טיוס ג'ונס, שנשאר בקבוצה למרות שמועות הטרידיים הרבות לגביו בשלהי החלון. בכתבה המדוברת טענו שהעובדה שהרכז לא עזב היא טובה לישראלי: "אין הרבה רכזים טהורים בליגה כמו טיוס ג'ונס, מנהל משחק שקודם כל מחפש את החברים שלו לקבוצה. טיוס ודני מבינים כמה חשוב המשחק הקבוצתי, וטיוס הופך את המשחק לקל יותר עבור כולם. הישארותו בקבוצה תעזור לדני לצמוח גם עכשיו וגם בהמשך".

דני אבדיה על הספסל של וושינגטון וויזארדס לצד קייל קוזמה, ג'ורדן פול. Patrick Smith, GettyImages
השיפור קשור גם לחברים. אבדיה עם שחקני וושינגטון על הספסל/GettyImages, Patrick Smith

באופן מפתיע, בכתבה נתנו גם נקודת זכות לג'ורדן פול שחווה עונה מסויטת מאז הטרייד מגולדן סטייט. הגארד נחשב לרבים כ"קשה לצפייה" וכשחקן שכופה את עצמו על הקבוצה, אך לפי הניתוח תשומת הלב שהוא גורר משחררת את אבדיה: "פול עדיין מושך עניין מהגנת היריבות. דברים יכולים להשתנות בין רגע וכשהוא מתחמם קשה לקרר אותו בחזרה. בגלל זה הוא גם מתקשה עכשיו. שומרים יריבים לא רוצים שאפילו תהיה לו את האפשרות לקלוע ולהתחמם".

ולצד ההסברים בנוגע לחבריו לקבוצה, בכתבה גם החמיאו לאבדיה עצמו: "הוא מצא את איזור הנוחות ועכשיו יודע מה התפקיד שלו. העזיבה של בראדלי ביל בקיץ נתנה לו אור ירוק לעשות את הצעד קדימה. הוויזארדס נתנו לו לפני העונה הארכת חוזה ועכשיו נראה שההשקעה משתלמת, הוא משתפר מיום ליום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מי שכבר לא ישחק יותר עם אבדיה כשפגרת האולסטאר תסתיים הוא דלון רייט. הרכז המחליף הוזכר גם הוא כמועמד לעבור בטרייד, ולאחר שזה לא קרה החליטו הצדדים להתיר את החוזה להיפרד. מי שקפצה על המציאה היא סגנית האלופה מיאמי היט, שמוסיפה לעצמה גארד ותיק ומנוסה לרוטציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully