וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימונה הפסידה לשעריים, 2:2 בין יבנה לאשדוד. טירה בפסגה בצפון

הדרומיים היו יכולים לחזור למקום הראשון, אבל נכנעו 1:0 בדקה ה-90. בצפון גם קרית ים ניצחה, הפועל רעננה טרם שיחקה במסגרת המחזור ה-16

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

יממה אחרי שהפועל כפר שלם הפסידה בביתה להפועל לוד ושמשון תל אביב סיימה בתיקו מול הפועל בקעת הירדן, כאשר המאמן חי אבייב נשאר בסופו של דבר בקבוצה ולא עבר לשפרעם מהלאומית, היום (שישי) נמשכו משחקי המחזור ה-16 בליגה א'.

מ.ס. דימונה ידעה שההפסד של כפר שלם מאפשר לה לחזור לפסגה, אבל היא לא עמדה במשימה בעקבות הפסד חוץ 1:0 למכבי שעריים - ניסתה לנצח בתוספת הזמן וממש בתחילת הדקה ה-90 ספגה את השער שהכריע. מכבי יבנה אירחה את אדומים אשדוד במשחק על שש נקודות ונפרדו ב-2:2, נתנאל פרץ כבש צמד לזכות אשדוד ועומר לקאו וניב מזרחי הבקיעו לזכות יבנה, ואילו נועלת הטבלה הפועל מרמורק חטפה 3:0 בחוץ מירמיהו חולון.

עירוני אשדוד נכנעה בביתה 1:0 לעירוני קרית מלאכי משער של הדר מכלוף שממשיך להצטיין בשורותיה ובמשחקים נוספים גברה עירוני מודיעין 1:3 על שמשון כפר קאסם ובית"ר נורדיה ניצחה 1:2 את הפועל הרצליה, אותה עקפה בטבלה וכך שמרה על תקווה להשתחל לפלייאוף העליון

ניב מזרחי, שחקן מכבי יבנה. קובי אליהו
ניב מזרחי כבש, אבל יבנה איבדה שתי נקודות יקרות/קובי אליהו

בליגה א' צפון, מכבי אחי נצרת הפסידה בביתה 2:0 למ.ס. קרית ים שנהנתה משערים של סלים עמאש ואיזי הנסן. מכבי קרית אתא/ביאליק ניצחה גם כן בתוצאה 0:2, הכניעה בביתה את צעירי טייבה ומ.ס. טירה הכניעה 1:2 הפועל בועיינה ועקפה בפסגה את הפועל רעננה, שעדיין לא שיחקה במסגרת המחזור ה-16.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully