וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות פציעות וחיסורים רבים, חולון רוצה להפתיע את הפועל ת"א

הסגולים יחסרו את דאוסון וסמית' וכנראה גם האריס במשחק נגד האדומים (שבת, 19:20) שיופיעו ללא זלמנסון ובראון. רמת גן תרצה להישאר בצמרת כשתארח את נס ציונה

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת). במוקד המשחקים תעמוד ההתמודדות המסקרנת באולם בחולון כשהפועל חולון שבמרכז הטבלה תארח את המוליכה הפועל תל אביב כשבין הקבוצות היסטוריה של משחקים נהדרים. מכבי רמת גן תרצה לשמור על מעמדה בצמרת כשתארח את עירוני נס ציונה המתדרדרת.

עידן זלמנסון הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הצטרף לרשימת הפצועים של פרנקו. זלמנסון/אודי ציטיאט

הפועל חולון - הפועל תל אביב (19:20)

אחרי כמה הפסדים רצופים ותחושה של איבוד גובה הצליחה הפועל חולון לחזור למסלול הניצחונות באמצע השבוע עם ניצחון חוץ יפה על הפועל חיפה שהחזיר את הסגולים לאזור המקום השישי המיוחל בטבלה. חולוניה יצאה מההתמודדות ברוממה עם עוד פציעה כששון דאוסון נפצע בשריר הירך האחורי ועדיין לא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרשים. דאוסון מצטרף לג'סטין סמית' שכבר החמיץ כמה משחקים וצפוי לחזור במהלך חודש מרץ ולסי ג'יי האריס שאמור לחזור אל הפרקט רק אחרי פגרת הנבחרת אליה תצא הקבוצה אחרי המשחק. בחולון מקווים כי למרות הסגל הקצר, ועם הזר החדש המבטיח קווין הרווי, יוכלו לרשום משחק טוב נגד יריבה איכותית.

החבורה של דני פרנקו התאוששה מההפסד בדרבי בתחילת השבוע עם ניצחון נוח על הפועל עפולה אחרי שלושה ימים אך גם האדומים ספגו מכה בדמות פציעה קלה בכתפו של עידן זלמנסון שייעדר מהמשחק והוצא מסגל נבחרת ישראל לחלון הקרוב. על אף הודעתה המוקדמת, הפועל תל אביב רשמה להתמודדות את ג'ייקובן בראון, בריאן אנגולה ייעדר וכמוהו לא נרשמו גם וויל קאמינגס וג'ון הולנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אדם אריאל, עירוני רמת גן. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
ברמת גן מאמינים שהמומנטום לא נפגע/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

מכבי רמת גן - עירוני נס ציונה (21:00)

החבורה של שמוליק ברנר איבדה מעט גובה במשחקים האחרונים עם שני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים, אך מצב הרוח בזיסמן עדיין מרומם. החבורה הלוחמת החזיקה מעמד קצת יותר משלושה רבעים נגד מכבי תל אביב בסגל חסר עד שנפלה לבסוף מהרגליים, וברמת גן מאמינים שהמומנטום החיובי מפתיחת העונה עדיין באמתחתם. ג'ורדן כהן, שפספס את המשחק האחרון נגד מכבי תל אביב בשל דלקת ריאות, נמצא בספק גדול, כשבקבוצה שחררו במהלך השבוע את הסנטר ג'ימי הול.

חמישה הפסדים רצופים דרדרו את עירוני נס ציונה מאזור המקום השני אל המקום השמיני בטבלה. כמו יריבתם במוצאי שבת, גם נס ציונה נראתה די טוב במשחק האחרון והפסידה, כששמטה יתרון מוקדם נגד הפועל ירושלים בחוץ. בניגוד לרמת גן, בנס ציונה מודאגים מההתדרדרות של הקבוצה, אך נכון לעכשיו לא מבצעים שינוי בסגל אלא ממתינים לשובו של יאיר קרביץ שנפצע בהפסד הראשון ברצף הנוכחי ועדיין לא חזר אל הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully