וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטאב: "לא באתי לידי ביטוי באשדוד, חיפשתי מקום שכן יאמין בי"

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 15:23

הבלם שעבר למכבי פתח תקוה, הפך מיד לבאנקר אצל קוז'וך ושיתף בתהליך שהוא עבר: "המאמן מאמין בי וזה הכי חשוב. כשיש אנרגיות טובות, דברים מסתדרים"

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה נמצאת בשבועות האחרונים במומנטום מצוין, עם שלושה ניצחונות רצופים בליגה, כאשר כולם בתוצאה זהה של 0:1 וללא ספיגת שער. המאמן רן קוז'וך החליף מספר שחקנים בחלון ההעברות האחרון ושם דגש על חוליית ההגנה שלו, שספגה בצרורות בחלקים גדולים של העונה. אחד השחקנים שהגיעו בחלון ההעברות האחרון והפכו באנקר בהרכב של קוז'וך, הוא הבלם עוביידה חטאב שהשתלב נפלא ועזר לקבוצה לייצב את החלק האחורי שלה.

לקראת המשחק מחר נגד הפועל באר שבע בטרנר (17:30, ספורט4) נשאל חטאב מדוע החליט ביום אחד לעזוב את מ.ס.אשדוד, בלי שהיתה לו הצעה אחרת ביד והשיב: "אני בנאדם של 100 אחוז ואם אני לא שלם עם משהו, במקום שאני נמצא בו, אני לא יכול להיות שם. זאת היתה ההרגשה שלי, בנוגע לכל מה שהתרחש שם מסביב ולא ראיתי את עצמי בא לידי ביטוי באשדוד. האווירה ודברים כאלה, אז בחרתי לזוז הצידה ולחפש מקום אחר ללכת אליו. מקום שבו כן יאמינו בי וירצו לתת לי את הבמה ואת האפשרות להביא את עצמי לידי ביטוי, כמו שאני יודע ואוהב במאה אחוז ובסוף זה קרה".

"מצאתי את המקום הזה ואני נמצא פה כדי להצליח כמה שיותר. האני מאמין שלי, הדרך שאני עובר והעשייה שאני עושה עם עצמי, אני מאוד מאמין בדרך שאני הולך בה ומכאן הגיעה ההחלטה והבחירה וברוך השם שהאמונה שלי, הביאה את התוצאה שרציתי ומכאן אני ממשיך קדימה".

עוביידה חטאב, מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
חטאב/שלומי גבאי

על ההתעקשות של המאמן קוז'וך להביאו לקבוצה ועל השתלבותו במועדון: "מבחינתי זה הדבר הכי חשוב, זה מה שחיפשתי. היום מאמן זה הדבר הכי חשוב, מאמן זה הכל. אין דבר יותר מושלם מזה שמאמן מאמין בשחקן ומעריך אותו, אבל בסופו של דבר חובת ההוכחה תהיה על השחקן במגרש. בסוף אם אתה לא בא למגרש ועושה את מה שמבקשים ממך, זה לא שווה כלום. אני משתדל ועושה כל מה שצריך, כדי להביא את עצמי ולעזור לקבוצה ואני שמח מאוד שיש לי חלק, כי אנחנו קבוצה שלמה ביחד ועושים מה שהצוות מבקש מאיתנו. ברוך השם זה מצליח לנו ורק שימשיך להיות ככה".

חטאב נשאל מה השתנה בשבועות האחרונים, והשיב: "רואים את זה, אני מאוד מאמין בדרך שאנחנו עוברים. אני מרגיש שאני בנקודת זמן בחיים, בתהליך שבו אני עובר שמכבי פתח תקוה זה המקום הכי מתאים להיות בו. כשיש אנרגיה טובה ואנרגיה חיובית, בסוף הדברים מצליחים וזה אחד הדברים שהשתנו פה ואני רק מקווה שזה ימשיך ככה".

על כך שהוא עובר מקבוצה לקבוצה וקשה לזהות אותו עם מועדון מסויים, הוסיף הבלם: "אני עובר תהליך, גם כשחקן כדורגל וגם בחיים האישיים שלי. אני היום נמצא בנקודת זמן, שבה אני מרגיש שכאן זה מתאים כמו כפפה ליד. הגעתי למכבי פתח תקוה בדיוק בזמן וברגע הכי מתאים מבחינה אישית, גם כשחקן וגם היכן שהקבוצה נמצאת. אני רוצה להמשיך את התהליך הזה, שאני עושה עם עצמי ועם הקבוצה ולהתקדם כמה שיותר קדימה והכי גבוה שיכול להיות. אני מייחל לתת עונה אחת טובה, עשיתי את זה חלקית, חצי שנה פה, חצי שנה שם ואני מאמין שעם אמונה והתמדה ואנרגיה טובה, בסופו של דבר זה מתחבר. לא יהיה חכם מבחינתי להסתכל יותר מדי קדימה אבל אני רוצה להגיע לרמות הכי גבוהות שיש, אם זה בארץ וגם יותר. זה בהישג יד וזה אפשרי".

על התהליך האישי: "בחיים מתבגרים, המחשבות משתנות ואתה רואה את הדברים אחרת ואתה פועל אחרת. אתה צובר נסיון מהחוויות הפחות טובות, מתקן אותן ולומד מהם ולוקח את הדברים למקום טוב, מקום חיובי וזה בסוף יביא לך תוצאות טובות ואתה תשיג את מה שאתה רוצה. יש לי את האנשים שלי (היועץ המנטלי יניב לוי, ר"ב) ואני נעזר בהם, לצד האמונה שלי. התהליך הזה גם עוזר לי על המגרש, זה בהכל. כשזה מצליח ואתה עובד אתה גם נהנה מזה והיום בחיים, כשאתה מאמין ונהנה התוצאות מגיעות וזו הדרך הכי נכונה שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully