וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיירו מתמודד עם ביקורות תמידיות, אבל ממשיך לספק מספרים"

16.2.2024 / 8:58

במכבי חיפה היו מרוצים מהמקדמה הקטנה שהושגה מול גנט והשער של החלוץ. דגו זכה לשבחים על גמישותו. שחקן: "אמרו שוויתרנו על המפעל, אבל אמרו את זה גם מול פנאתינייקוס"

תקציר: מכבי חיפה - גנט 0:1/ספורט1

שביעות רצון גדולה במכבי חיפה מהניצחון על גנט 0:1 אמש. הירוקים עלו בהרכב משני מול הבלגים בשל חיסורים ובשל רצון למנוע עומסים כבדים על חלק מהשחקנים, אך הצליחו לנצח ולצאת עם מקדמה לגומלין. מי שזכה למחמאות היה פרנזי פיירו, שהצליח לכבוש את השער המנצח. "פרנזי מתמודד עם ביקורות תמידיות, אבל ממשיך לספק מספרים", אמר גורם בחיפה, "בסוף יש לנו בכל עמדה כמה שחקנים מאוד טובים, וכמובן גם בעמדת החלוץ"
בקבוצה שיבחו גם את המאמן מסאי דגו, שממשיך להוביל את הקבוצה להישגים. דגו חגג אתמול יום הולדת וקיבל את הניצחון כמתנה מהשחקנים. המאמן ממשיך לא לחשוש לעלות בהרכבים ולהשתמש בצורה רחבה כמעט בכל השחקנים בסגל , דבר שמוערך מאוד מצד אנשי הנהלת המועדון. "אנחנו רוצים מאוד להעפיל לשמינית הגמר", אמר שחקן בקבוצה, זה חלק מהמטרות. שמענו שאומרים שויתרנו על המפעל אבל אמרו את זה גם לפני המשחק מול פנאתינייקוס. מי שמכיר את הקבוצה הזו יודע שאין אף משחק שמישהו מאיתנו מוותר עליו ואנחנו רוצים להצליח בכל המפעלים".

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל אחרי המשחק מול גנט. GettyImages
הפנים לדרבי. שחקני מכבי חיפה/GettyImages

כעת, בחיפה יתפנו למשחק הדרבי מול הפועל חיפה ביום ראשון. הירוקים ינחתו בצהריים בארץ ומחר יערכו אימון מסכם, כאשר שון גולדברג עדיין בספק גדול למשחק. מי שצפוי לחזור לסגל ואולי אף להרכב הוא המגן הצרפתי פייר קורנו, שיערוך אימון ביום שבת, ואז יתברר סופית. ההערכה בחיפה היא שהוא יחזור לסגל של הקבוצה ויהיה חלק מהדרבי. גם תומר חמד צפוי לעמוד לרשותו של דגו במשחק הדרבי המסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully