וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומפסון אחרי שסופסל לראשונה מאז 2012: "חשבתי על ג'ינובילי"

כוכב גולדן סטייט לא עלה בחמישייה לראשונה אחרי 727 משחקים רצופים, אבל זה רק דירבן אותו לעשות שיא עונתי. אחרי הניצחון ביוטה חשף התפרצות שלו על המאמנים והתנצל: "הגיע לי"

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

זה היה מפתיע, אבל קליי תומפסון ישב הלילה (בין חמישי לשישי) על הספסל של גולדן סטייט ווריירס כאשר היא התארחה בסולט לייק אצל יוטה ג'אז. הקלע עבר מספר פציעות בקריירה, אבל תמיד חזר מהן היישר לחמישייה הפותחת. הרצף נקטע הלילה אחרי 727 משחקים (מקדימים אותו רק סטף קרי, דמיאן לילארד ודמאר דרוזן), ובמקרה או שלא הסתיים המשחק בכך שהוא עולה מהספסל, צולף 35 נקודות (שיא עונתי שלו) ומוביל את הווריירס ל-137:140.

כשנשאל על הירידה לספסל לראשונה מאז עונת הרוקי שלו ב-2012, אמר אחרי המשחק: "אתה יכול לעשות שני דברים בתגובה: אתה יכול לכעוס ולהתעצבן ואתה יכול לעלות ולהראות את עצמך. אני חושב שעשיתי את זה טוב", הודה הצלף שהפך לשחקן השישי בתולדות הפרנצ'ייז לעבור את רף 15 אלף הנקודות בקריירה.

"חשבתי על מאנו ג'ינובילי, שחקן שזכה בארבע טבעות אליפות ובמדליית זהב והיה עולה מהספסל לכל אורך הקריירה", המשיך תומפסון, "ואני לא חושב שיש מישהו שמזלזל במועמדות שלו להיכל התהילה. הוא אחד הגדולים וזה טיפ שעזר לי לפי המשחק".

קליי תומפסון, גולדן סטייט. GettyImages
הרצף נקטע, אבל הוא החזיר עם שיא עונתי. קליי תומפסון/GettyImages

עוד סיפר תומפסון: "בבוקר המשחק שוחחתי עם סטיב קר וזו הייתה שיחה טובה. הבנתי שאני משחק המון דקות ושחררתי את האגו כדי שאוכל לעלות מהספסל. זה גם הגיע לי, כי במשחק הקודם לא הגבתי טוב לכך שלא שיחקתי בדקות הסיום והוצאתי את זה על עוזרי המאמן. התנצלתי בפניהם ואני חושב שזה משהו שעזר לי להיות עצמי במשחק היום".

קר שרשם הלילה את ניצחונו ה-500 כמאמן גולדן סטייט, הוסיף: "זו עונה טריקית עבורו וגם עבורנו, צריך לזכור שלקליי לא קל לעשות את הדברים כפי שהיה לפני חמש או שש שנים. אני חושב שאיזון זה חשוב וטוב, שעזר גם לקליי להוציא את המקסימום שלו ולעזור לכולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully