וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "אין כבר מילים על השחקנים שלי, גאה בכולם"

ניב דברת

15.2.2024 / 23:58

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מה-0:1 על גנט ביום הולדתו ה-38: "הכי כיף לחגוג ככה. עשינו ניצחון יפה באמצע לו"ז מטורף"

תקציר: מכבי חיפה - גנט 0:1/ספורט1

מכבי חיפה השיגה הערב (חמישי) מקדמה קלה בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג, כאשר ניצחה 0:1 את גנט הבלגית במשחק "ביתי" בבודפשט, הונגריה. פרנזי פיירו הכריע בהקפצה אלגנטית בדקה ה-65, בשער שנפסל תחילה בטענה לנבדל שלא היה ואושר לאחר התערבות שופט המסך. בדקות הסיום הירוקים התגוננו ונהנו גם מקצת מזל וכעת הם עם הפנים לבלגיה, שם ייערך הגומלין ביום רביעי (ללא קהל). מי שלא יוכל ליטול בו חלק הוא מאור קנדיל שספג הערב צהוב שלישי, בעוד פייר קורנו ישוב מעונש צהובים (אם יהיה כשיר).

עוד לפני כן מצפה למכבי חיפה דרבי ביתי מול הפועל חיפה ביום ראשון, במשחק המרכזי של המחזור ה-22 בליגת העל.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל אחרי המשחק מול גנט. GettyImages
הפנים לדרבי. שחקני מכבי חיפה/GettyImages

מסאי דגו, שחגג הערב את יום הולדתו ה-38: "הכי כיף לחגוג ככה יום הולדת. אני מקדיש את הניצחון למשפחה שלי ולכל אוהדי מכבי חיפה. לא היה ערב גדול מבחינת יכולת, אבל אין לי כבר מילים על השחקנים שלי. כמות המשחקים מטורפת. לבוא היום מול יריבה איכותית שהכניסה כדורים שכל אחד אלוהים ישמור. היינו קומפקטיים, עשינו ניצחון יפה ועוד שישה ימים יש עוד משחק בבלגיה. לא יהיה פשוט, אבל אני מאמין שנעשה את זה. אנחנו בלו"ז מטורף, המחליפים ידעו שייכנסו בדקה 60 והם השפיעו, אבל אני רוצה לדבר על קנדיל וסוף ורמי, שחקנים שלא תמיד משחקים והיום נתנו את הכול. זה מראה כמה חדר ההלבשה מחובר. כל שחקן פה ראוי ואני גאה בכולם".

על היעדר הביתיות: "הלוואי שהמשחק הזה היה אצלנו עם 30 אלף, אבל גם כאן הרגשנו בבית עם 2,000 אוהדים שלנו. עכשיו יש לנו דרבי שהוא משחק מאוד חשוב. צריך להמשיך ולהיות חזקים. הכי כיף בעולם לחגוג ככה יום הולדת. אני מקדיש את זה למשפחה שלי ולכל אוהדי מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully