וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקרב לסוף: סוארס הודיע כי אינטר מיאמי "תהיה קבוצתו האחרונה"

החלוץ האורוגוואי שהצטרף בחלון ההעברות האחרון למסי ב-MLS הכריז: "אפרוש כאן. לא יודע עוד מתי, אבל ההחלטה לעשות את זה פה היא סופית". יסיים את חוזהו בדצמבר 2024

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

אליפויות עם ברצלונה, אייאקס, אתלטיקו מדריד ונאסיונל, אינספור גביעים, זכייה בליגת האלופות, מלכויות שערים כמעט בכל מקום בו דרך והנפת גביע הקופה אמריקה עם נבחרת אורוגוואי. זאת אמנם לא פרידה סופית, אבל לואיס סוארס הודיע שאינטר מיאמי, אליה הצטרף בחודש דצמבר, תהיה קבוצתו האחרונה בקריירה.

החלוץ האורוגוואי בן ה-37 חתם עד דצמבר 2024 עם אופציה לשנה נוספת, שתהיה תלויה כנראה גם במי שישארו סביבו מבין ליאונל מסי, סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה, חבריו לשעבר מברצלונה וכיום בקבוצת הכוכבים שבליגת ה-MLS. "אינטר מיאמי תהיה הקבוצה האחרונה שלי בקריירה", שיתף הסקורר האגדי. "אני אפרוש כאן. לא יודע עוד מתי, אבל ההחלטה שזאת תהיה התחנה האחרונה שלי היא סופית".

לואיס סוארס עם ליאונל מסי, סרחיו בוסקטס באימון אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
יסיים את הקריירה לצד חבריו הטובים במיאמי. סוארס עם בוסקטס ומסי/GettyImages, Megan Briggs

סוארס התחיל את קריירת המועדונים שלו בנאסיונל מאורוגוואי, לאחר מכן עבר לאירופה ובהולנד שיחק בכרונינגן ואייאקס, שם עלה לכותרות וסיפק מעבר נוצץ ראשון לליברפול. ביולי 2014 חתם בברצלונה, משם המשיך לאתלטיקו מדריד ושב לנאסיונל. בהמשך כיכב בגרמיו ובחודש שעבר הצטרף באופן רשמי למיאמי כדי לשתף פעולה פעם אחרונה עם מסי. סך הכל, עד כה בקריירה, רשם 768 הופעות בכל המסגרות, כבש 471 שערים ובישל 263.

אגב, הלילה (בין חמישי לשישי) שיחקו מסי וסוארס מול ניואלס אולד בויס הארגנטינאית, קבוצת נעוריו של הפרעוש שלמעשה מולה שיחק לראשונה בקריירה. המשחק היה בפלורידה ושניהם הוחלפו בדקה ה-60, לפני שהובקעו השערים במשחק שהסתיים ב-1:1. בשבוע הבא תצא לדרך העונה החדשה בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully